Ik vraag me af hoever jullie zijn met het kamertje voor de tweede/derde/enz? Ik ben nu 29 weken zwanger en alleen het behang zit er nog op! We hadden een nieuwe kast besteld voor de babykamer maar die heeft enorm vertraging opgelopen. Verder staat de commode nog bij mijn oudste op de kamer. Ik heb wel alle spulletjes in huis... in dozen op zolder staan. Baal er van dat ik het nog niet in een kast kan doen. en dat ik gewoon niks kan op de babykamer... Bij de eerste had ik met 24 weken alles klaar...
Haha hier 30 weken en nog niet eens behang! Eerst dochters nieuwe kamer (die nog leeg moet en gemaakt worden) en dan haar kamer tot babykamer maken... Dus je bent al verder dan dat wij zijn! Maar eerlijk.. Ik vind het vreselijk! Alle spulletjes heb ik al wel maar kan nog niet goed bekijken wat bij elkaar allemaal is.. Hopelijk zijn we eind van volgende maand klaar!
Hier moeten we de kids allemaal gaan verplaatsen, maar de babykamer is al klaar....tenminste qua behang en gordijnen. Maar dus wel de zolder renoveren voor de oudste en de kamer voor de middelste een beetje opkalefateren..... Nu ben ik 16 weken, maar ben bang dat we 40 zijn tegen de tijd dat we klaar zijn....
Bij ons gaat de oudste ook verhuizen, dus die moet eerst over zijn voor ik aan de babykamer kan beginnen. Dan hoeft er aan de babykamer nauwelijks iets te gebeuren, dat scheelt als je weer een jongetje krijgt Ik heb nu het streven dat de oudste rond de 34 weken (komen we terug van vakantie) overgaat naar zijn nieuwe kamer. Dan heb ik nog een aantal weken om de babykamer op orde te krijgen. In mijn planning ben jij dus al ver, haha.
het duurt allemaal wat langer he bij een volgende kindje... Onze zoon is ook naar een andere kamer. Ben blij dat die al helemaal klaar is. Krijg net bericht dat de kast nog eens drie weken op zich laat wachten... GGRRRR kan ik nog mijn nesteldrang niet kwijt.
hier nog niet begonnen begint wel langzaam te kriebelen maar hihi bij de eerste was ik eerder denk dat het nu ook echt nog wel op zen minst een maand op zich laat wachten kamer moet eerst gestuukt (of hoe je het ook schrijft) worden.
Volgende week verhuist mijn dochter naar een nieuwe kamer en vanaf dan is de babykamer weer vrij en klaar. Kleertjes heb ik al uitgezocht en gewassen Lekker op tijd dus! Kan de oudste mooi rustig aan haar nieuwe kamer wennen voor de baby komt
het is nog 1 groot rommelhok, vreselijk haha maar telkens als ik t opruim en ruimte heb, zet ik er weer wat op dat ik even kwijt moet. Wij willen weten wat t wordt en daarop dus de kleur aanpassen (of niet) Dus mss na volgende week dat er een begin gemaakt kan worden.
hihi nesteldrang? ik ben 30 weken en woensdag wordt de laatste muur behangen. Paar dagen later komen de meubels, dan nog nieuwe jaloezieeën en gordijnen ophangen en alles poetsen en kijken hoe alles neer te zetten en wat ik nog mis. Denk dat ze over 2 weken in haar kamertje slaapt. Je bent al bezig dat is al heel wat Vriendin van mij was nog bezig met 36 weken dáár moet ik dus echt niet aan denken. Dan wil ik dat de babykamer ook is ingericht en hoogstens nog wassen!
Mijn zoontje gaat naar een andere kamer, die moet eerst aangepakt worden. De baby komt in de babykamwr, daar hoeft in principe niets aan te gebeuren want we hebben een neuteaal kamertje omdat we het bij mijn zoontje niet wisten. Ik denk dat wij ergens in juni/of juli gaan beginnen. Ben dan ruim 20 geweest
Bij de eerste waren we rond 22 weken wel klaar. Bij nr. 2 waren we met 31 weken klaar. Ik hoop nu ook weer rond de 30 weken klaar te zijn..maar goed, eens zien of dat gaat gebeuren
mm de kamer die peuterkamer moet gaan worden voor de oudste is bijna leeg. Gordijnrails hangen, muren zijn in de basis klaar. Ik denk dat ze eerst het ledikantje nog even mee krijgt om te wennen (en ik vind het fijn om 's nachts nog precies te weten waar ze is, de volgende stap is immers een open peuterbedje). Overige meubels moeten nog worden uitgezocht, en we hebben al wel wat decoratie, maar er is nog veel te doen Babykamer is een kwestie van de kasten opnieuw inrichten en wat nieuw textiel, knuffels en muurstickers enzo, dus dat komt wel op het laatste moment. De eerste maanden komt hij toch op onze kamer.
Ben zwanger van de vierde en moet nog beginnen. Heb ook geen meisjes kleding meer dus moet sowieso nog het een en ander aanschaffen.
Ik ben nu 35 weken zwanger van de 3e en wij zijn nog niet klaar. Kamer is inmiddels wel geverfd en het bedje ook. Gister eindelijk de ladekast die als commode dient op de kamer gezet. Hopelijk komt het kamertje deze week zo goed als klaar, word er nu wel zenuwachtig van dat ie nog niet af is.
bij de 1e was het kamertje met 19wk al klaar. bij de 2e pas met 36wk! (voelde de stress van de tijdsdruk wel hoor!) Hebben eerst de zolder verbouwd en daarna pas de kamers van de kindjes gedaan.
Wij moeten nog verhuizen... Dus niks is nog af. M'n man werkt keihard in de avonduren naast zijn werk om Het huis klaar te krijgen. Hopelijk lukt dat voor 35 weken want wil wel heel graag alles netjes voordat ik beval.
Ik ben nog maar kort zwanger van nmr 2, maar hier moet er intern zoveel gebeuren dat het een tikkie laatste moment werk wordt denk ik, het baby gebeuren dan. Maar dat was het bij mijn dochter ook, haar ledikant hebben we pas gekocht toen ze daar in ging slapen, met een maand of 4. Het belangrijkste vind ik het dat het wiegje straks naast mijn bed staat. Onze kindjes gaan een kamer delen, dat wil ik voor mijn oudste wel op tijd laten gebeuren, kan ze fijn wennen, Maar dan moeten we dus wel van de zomer ergens starten.
Wij moeten ook nog beginnen. We hebben maar 1 slaapkamer in huis, dus we moeten een muurtje maken in de woonkamer en dat wordt dan onze slaapkamer. En frummel gaat dan bij dr grote zus op dr kamer. Eerste tijd wel bij ons. Maar we moeten alles nog, van wiegje tot een draagdoek of duowagen... En ik krijg nu toch wel een beetje last van nesteldrang haha. Maar goed, hopen dat me vriend binnenkort wil beginnen met dat muurtje zetten...