Hi meiden, Het onderwerp zegt het al. Ik ben 4 weken zwanger en vannacht werd ik wakker van ontzettende krampen, zo erg dat ik niet meer rustig kon blijven liggen. Schrok me kapot en dacht dat het mis was. Toen ik naar het toilet was geweest, ging het al een stuk beter. Vanmorgen precies hetzelfde verhaal. Met enorme krampen wakker geworden en na de grote boodschap is het ook direct weer verdwenen. Herkent iemand dit? Maak me toch wel zorgen.
Heb ik ook gehad en nu nog soms hoor. En dan komt het meestal ook heel plotseling opzetten. Je lichaam is plaats aan het maken en je hebben krijgen aardig wat te verduren
Ik heb hier ook "last" van gehad en al vaak denk je er is iets mis. Je lichaam is ruimte aan het maken voor je baby en dan gebeuren er allemaal rare dingen die je geen plaats kan geven. Ik ben nu 16 weken en heb het af en toe nog dus probeer je niet druk te maken hoort er allemaal bij en geniet van je zwangerschap!
ik word er nu bijna elke morgend van wakker,erg pijnlijk,je kan dan echt niet in bed blijven liggen en eens ik rondloop of naar de wc ga gaat het over
Heb ik ook gehad tot week 7! Zo erg dat ik er een keer bijna van flauw viel!! Naar de wc gaan hielp idd.. Wat ook helpt is positiekleding of geen knellede broeken te dragen. Komt door de groei van de baarmoeder en wordt ook wel groeipijn genoemd. Had er ook vooral snachts last van en soms na t eten..
Hier aan heb ik kunnen merken dat ik zwanger ben. Mijn darmen reageren er meteen op! Succes de komende tijd....hier is het niet altijd even leuk met darmen die zo heftig op zwanger zijn reageren