Erg heftige darmkrampen bij 4 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amaryllis1986, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Het onderwerp zegt het al. Ik ben 4 weken zwanger en vannacht werd ik wakker van ontzettende krampen, zo erg dat ik niet meer rustig kon blijven liggen. Schrok me kapot en dacht dat het mis was.

Toen ik naar het toilet was geweest, ging het al een stuk beter. Vanmorgen precies hetzelfde verhaal. Met enorme krampen wakker geworden en na de grote boodschap is het ook direct weer verdwenen.

Herkent iemand dit? Maak me toch wel zorgen.

2. Dreamingbaby

Dreamingbaby Actief lid

7 mei 2012
    116
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Heb ik ook gehad en nu nog soms hoor.
    En dan komt het meestal ook heel plotseling opzetten.
    Je lichaam is plaats aan het maken en je hebben krijgen aardig wat te verduren

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik heb hier ook "last" van gehad en al vaak denk je er is iets mis.
    Je lichaam is ruimte aan het maken voor je baby en dan gebeuren er allemaal rare dingen die je geen plaats kan geven.
    Ik ben nu 16 weken en heb het af en toe nog dus probeer je niet druk te maken hoort er allemaal bij en geniet van je zwangerschap!

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik word er nu bijna elke morgend van wakker,erg pijnlijk,je kan dan echt niet in bed blijven liggen en eens ik rondloop of naar de wc ga gaat het over

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Heb ik ook gehad tot week 7! Zo erg dat ik er een keer bijna van flauw viel!! Naar de wc gaan hielp idd.. Wat ook helpt is positiekleding of geen knellede broeken te dragen. Komt door de groei van de baarmoeder en wordt ook wel groeipijn genoemd. Had er ook vooral snachts last van en soms na t eten..

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier aan heb ik kunnen merken dat ik zwanger ben. Mijn darmen reageren er meteen op!

Succes de komende tijd....hier is het niet altijd even leuk met darmen die zo heftig op zwanger zijn reageren :(:(

Deel Deze Pagina