!!SPOILER!! Greys anatomy aflevering 18

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Baby09, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

ik vond het ook echt tooooo much!! jammer want de aflevering zelf was echt super spannend.. maar door dat gezinmg vreselijk vond het heel irri...

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Deze aflevering is nu dus op Net5. De aflevering begon en moest gelijk aan dit topic denken :)

Ik vind de stukjes waarin Callie zingt er nog wel bij passen, maar de rest echt heel raar, past inderdaad ook helemaal niet bij het verhaal. Hmm misschien maar verder kijken met t geluid uit? ;)

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja zit hm nu ook weer te kijken:) Er waren ook maar een paar liedjes die echt indruk op me maakte, de rest niet echt boeiend en de rest van de cast die ineens gaat zingen, schrok me dood de eerste x hahah!

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Maar een aflevering met zingen is toch al een x geweest bij grey's?

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Erg hip:D weer eens wat anders...tijdens deze spannende aflevering..

6. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ik vind dat zingen de hele tijd maar vet irritant! Als ik een musical wil zien ga ik wel naar de schouwburg!

7. via welke link kijken jullie online?

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb zitten brullen tijdens het laatste liedje :)

Vorig jaar februari dat nummer grijs gedraaid na mn bbz operatie en nu net kwam alle ellende even terug en zijn we dankbaar dat we ons ventje nu hebben mogen krijgen.... poeh... dat lucht wel eventjes op :D

Ik moest wel even heel erg wennen al dat zingen. Had van mij wat minder gemogen.... ik had zo'n "Jesus christ superstar" gevoel haha!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het is ook niet zo aan mij besteed... en dan heb ik zelfs alleen het laatste half uurtje maar kunnen kijken. Het laatste nummer vond ik overigens wél supergaaf...
    en een nummer van bailey die aan het bed van callie zat -leek me wel mooi , maar toen was ik nét thuis, dus ik heb echt alleen het laatste stukje daarvan gezien.

Ik ben benieuwd naar de naam van de baby :)

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dit is het orginele nummer ;)
    YouTube - The Story - Brandi Carlile [Grey's Anatomy]

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik had hem al een tijdje terug ook al gezien.Heb hem afgekeken omdat ik de verhaallijn wilde blijven volgen.Vond het een tenenkrommende slechte aflevering.Kreeg gewoon last van een soort plaatsvervangende schaamte voor de acteurs.Vond het echt de slechtste aflevering ooit.Heb echt moeite moeten doen om hem niet na een kwartier al uit te zetten.

12. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik vond het echt afschuwelijk! Heb een enorme hekel aan musicals :) Ik kijk naar Grey's omdat ik een ziekenhuisserie wil kijken. Als ik musical wil zien kijk ik toch wel naar Glee?
    Heb de aflevering daarom maar gekeken met het geluid uit, want het was precies een spannende aflevering dus ik wilde het niet missen. Toen ze ook nog begonnen te dansen steeg bij mij de ergernis tot ongekende hoogten. Hopelijk doen ze dit nooooooooit meer!!

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    De eerste 10 minuten had ik wel zoiets van: wat gebeurddd er?!
    Maar achteraf vond ik het wel grappig. Uit het niks gaan ze opeens zingen steeds :D

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vond er echt geen reet aan, denk je lekker een uurtje te ontspannen bij je favo serie, krijg je deze ellende.

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja dat had ik ook.. in het begin vond ik het echt HELEMAAL niets !! maar na een kwartier ofzo begon ik het wel 'grappig' te vinden... het is en blijft niet echt mijn ding.. maar Ach, voor die 1ne aflevering moet het kunnen toch !

Deel Deze Pagina