ik wil voor deze derde welweer een wieg echter de gezamelijke wieg is door naar de volgende. dus goed excuus voor mij een nieuwe co sleeper te kopen. welke is aan te bevelen?
Ik had deze: Teddy*B Co-sleepers & More! Mara heeft er lang in kunnen liggen. Wel had ik er het sluithekje, matrasset en hemeltje bij gekocht.
oke maar je klikt hem niet even omhoog? dat is wel een must eigenlijk als ik de andere 2 ga aankleden zeg maar.
Ik heb deze: Aanschuifbedje Troll - cosleeper Is een fijn bedje. Ik moet wel zeggen dat ik hem bij de eerste maar 2 maanden gebruikt heb en ik denk dat dit bij de tweede niet veel langer zal zijn...
Wij hebben deze besteld: Draagdoeken, borstvoedingskleding en houten speelgoed en natuurlijke verzorgingsproducten - Co-sleeper Fillikid Wit Maar we hebben hem nog niet in gebruik dus ik kan je nog niet zeggen of hij bevalt. Voor ons was een hekje ook een must en dan wordt de keuze toch wel beperkt. Dit hekje kun je omhoog en omlaag schuiven.
Ik vind deze zo leuk Roba multifunctionele wieg : Wiegjes Slapen : Baby Butt webshop Maar wij kunnen een wiegje lenen dus gaan toch maar geen co-sleeper halen
die is wel erg leuk! en niet duur. maar roba is duits dus dan zouden ze ze hier ook moeten hebben toch!
Heb ik ook, gehuurd tot april. Fijn bedje, alhoewel ik dus helemaal nooit het hekje omhoog doe omdat het permanent tegen ons bed aan staat en onze kleine nog maar 6 weken oud is en dus echt niet het bed uit gaat rollen (en dan zou ze ons bed in rollen, nou ja). Mooi bedje ook
Hier gewoon een Ikea ledikantje dus die kan niet dicht. Maar mis dat ook niet tot nu toe. Ze slaapt hier overdag in de babykamer in het ledikantje en leg haar s avonds in de cosleeper. Maar ze blijft hier nog liggen waar ze ligt. Tegen die tijd dat ze door het bed heen gaat, gaat ze s avonds op haar eigen kamertje en vanaf s nachts bij ons