Hoi, Ik ben op zoek naar een leuke kledingset met schoenen voor ons zoontje. We gaan 16 juli trouwen en ik zoek iets in maat 80, liefst een leuk merkpakje van bijvoorbeeld: Gaastra, Scapa, Ralph Lauren. Wie kan me helpen aan een leuke site waar ze dit verkopen? Aub geen buitelandse want we hebben onze creditcards een paar jaar geleden allemaal doorgeknipt !!! Alvast bedankt
Hi, als het persee merkkleding moet zijn dan kan ik je niet helpen maar in spijkenisse hebben ze een hele leuke kinderkledingzaak (humpiedumpie) speciaal voor bruiloften etc, en niet eens zo duur misschien is dat iets trouwens bij la coccinelle in rotterdam, dat is alleen maar merk, misschien dat daar iets bij zit, ze hebben beiden een website dus je kunt even kijken
@Sandy, Nee hoor, het gaat niet zo zeer om de merken, maar voor jongens vind ik weinig anders te vinden en kom je voor iets aparts toch echt aan de merk kleding. Vooral voor op de bruiloft vind ik dat leuk. Bedankt, ga even op de sites kijken. @Wen, bedankt, daar had ik idd gekeken, maar maat 80 is nu juist zo moeilijk. haha
wij gaan binnenkort naar humpie dump ik ben héél benieuwd. Little Flowers is overigens een soortgelijke winkel/website.
Humpie Dump is echt super (ook voor maatje 80). Ik ben met mijn zoontje geweest en die is dus gisteren in driedelig kostuum naar een bruiloft geweest. Betaalbaar ook, zijn pak met overhemd en stropdas was bij elkaar nog geen 50 euro. Schoenen had ik bij de Schoenenreus, echt schoenen voor onder een pak en die waren een tientje. Hij zag er super uit en dat voor zo weinig geld. Morgen maak ik mijn camera leeg en dan zal ik ook een foto plaatsen. Groetjes Monique
wij hebben onze trouwpakjes bij Chiqie.nl vandaan! wij wilde geen pakjes maar iets boefjes achtig. Chiqie bruidsmeisjesjurk jongenspak communiejurk doopkleding uit voorraad leverbaar - jongensset Vincent maat 110 maar daar heb je ook pakjes