Jongelskleding voor bruiloft (mt 80)

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke kledingset met schoenen voor ons zoontje. We gaan 16 juli trouwen en ik zoek iets in maat 80, liefst een leuk merkpakje van bijvoorbeeld: Gaastra, Scapa, Ralph Lauren.

Wie kan me helpen aan een leuke site waar ze dit verkopen? Aub geen buitelandse want we hebben onze creditcards een paar jaar geleden allemaal doorgeknipt ;)!!!

Alvast bedankt

2. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hi, als het persee merkkleding moet zijn dan kan ik je niet helpen maar in spijkenisse hebben ze een hele leuke kinderkledingzaak
    (humpiedumpie) speciaal voor bruiloften etc, en niet eens zo duur misschien is dat iets

trouwens bij la coccinelle in rotterdam, dat is alleen maar merk, misschien dat daar iets bij zit, ze hebben beiden een website dus je kunt even kijken

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb je al eens gekeken op kleertjes.com?
    Daar verkopen ze echt heel veel!

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sandy, Nee hoor, het gaat niet zo zeer om de merken, maar voor jongens vind ik weinig anders te vinden en kom je voor iets aparts toch echt aan de merk kleding. Vooral voor op de bruiloft vind ik dat leuk. Bedankt, ga even op de sites kijken.

@Wen, bedankt, daar had ik idd gekeken, maar maat 80 is nu juist zo moeilijk. haha

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij gaan binnenkort naar humpie dump :) ik ben héél benieuwd. Little Flowers is overigens een soortgelijke winkel/website.

6. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    ze hebben daar echt hele leuke dingen!!!!! en nog betaalbaar ook

7. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja zeker Humpie Dump!

hierbij foto hoe onze jongens eruit zag 7 aug vorige jaar!

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier onze jongste hij kon nog niet lopen dus geen staande foto van hem :)

9. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Humpie Dump is echt super (ook voor maatje 80). Ik ben met mijn zoontje geweest en die is dus gisteren in driedelig kostuum naar een bruiloft geweest.
    Betaalbaar ook, zijn pak met overhemd en stropdas was bij elkaar nog geen 50 euro.
    Schoenen had ik bij de Schoenenreus, echt schoenen voor onder een pak en die waren een tientje.
    Hij zag er super uit en dat voor zo weinig geld.

Morgen maak ik mijn camera leeg en dan zal ik ook een foto plaatsen.

Groetjes Monique

10. Classic

Classic Niet meer actief

Deel Deze Pagina