Wat zijn je dromen?

Discussie in 'De lounge' gestart door september08, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ben heel nieuwsgierig naar...
    Of jullie nog dromen hebben, iets wat je nog heel graag zou willen doen.
    En of je dit nog gaat doen of waarom niet gaat doen en het een droom blijft!

Ik ben begonnen met m'n motor rijbewijs. Altijd gewild, nooit aan toegekomen. Waarom geen idee.

En zou graag met de jongens een verre reis willen maken, maar of dat gebeuren? Alleen toch wel eng en natuurlijk veel geld!

2. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb afgesproken met mijn man dat ik later -en zonder hem- een half jaar in New York wil wonen. Misschien als ik al een jaar of 60 ben.

Verder wil ik nog graag een boek schrijven en uitgeven. Stiekem droom ik van een carrière als schrijver en van uitgenodigd worden voor dat suffe boekenbal. Eigenlijk droom ik ook van een carrière als kunstenaar. Dus ik moet mijn dagbesteding radicaal gaan veranderen als ik mijn dromen wil najagen.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    eigenlijk heb ik niet zoveel dromen. als we allemaal gezond en gelukkig mogen blijven vind ik dat het mooiste wat er is.

maar om toch wat anders te noemen:

als de kids de deur uit zijn later met mn man een rondreis door amerika.

misschien ooit een kleine onderneming voor mezelf als al mn kids op school zitten

verder niets eigenlijk

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    op nummer 1 staat dat onze dochter binnen nu en 2 jaar zo gaat groeien dat ze naar een normale school kan (door de vroeggeboorte heeft ze een achterstand opgelopen, gelukkig niet heel ernstig maar toch)

eerst opvolgend is verhuizen naar een heel huis, lekker een tuintje waar ons meisje naar buiten kan wanneer zij wil..

verder zijn dit de dingen die ik nog graag zou willen:

* een 2e kindje (mocht het allemaal kunnen en lukken)
    * een reis naar curacao
    * een reis new york (liefst met kerst)
    * mijn streef gewicht behalen (ben ik mee bezig)
    * en uiteraard dat mijn familie, vrienden en kennissen gezond blijven, maar daar hebben we helaas zelf geen invloed op..

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Een groot gezin, gezellig in een mooi huisje enzo

Kinderen krijgen, druk mee bezig (nog niet veel geluk ;) )
    mooi huis, begin aan het maken, we hopen volgende maand ons appartement in de verkoop te gaan zetten!

Verder heb ik geen grootse dromen/wensen eigenlijk,

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik wil een opleiding gaan doen, dat gaat ook gebeuren als de kinderen beide op school zitten.

En piano leren spelen, wil ik al zolang!
    Maar in dit huis is geen plek voor een piano :)

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Mwah, niet veel.

Natuurlijk wel de 'gewone' dingen, samen oud worden, kindjes een goede bestemming.

Ik ben een tevreden mens :)

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Trouwen, 100 kilo afvallen :p, nog een mooi kindje (of twee) in mijn leven mogen verwelkomen, een leuke baan hebben in de richting waarin ik over 2 jaar afgestudeerd hoop te zijn, goed in mijn werk zijn, een huis kopen, een boek schrijven, mijn kinderen zien opgroeien, hen een goede basis & goede jeugd geven, hen een stabiele financiële start geven, etc.

9. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Ik heb niet super veel dromen, maar als er dromen zijn is het om mooie reizen met mijn hele gezin te kunnen maken en de kleintjes te laten zien dat alles wat ze hier hebben niet vanzelfsprekend is.
    Verder staat wat kilo's afvallen nog wel op mijn lijstje, maar dat komt wel na mijn zwangerschap!
    Verder hoop ik natuurlijk gezond en gelukkig te blijven met alles wat ik nu heb.

10. Manque

Manque Niet meer actief

Ik schreef hierboven alleen maar de dromen voor mezelf maar eigenlijk... droom ik ervan (ook letterlijk!) dat mijn zoon gaat praten. O, wat zou ik toch dolgelukkig zijn als die jongen een keer mama zei.

11. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik droom van een mooi huis met een leuke tuin zodat mijn zoontje lekker in de tuin kan gaan spelen met het mooie weer ipv op het balkon.

12. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik heb duizenden dromen. Een kind, ten eerste. Maar ook verre reizen maken, andere talen leren, instrumenten leren bespelen, een boek (fictie) schrijven, een dangraad, een kas in de tuin.

Laat ik beginnen met een opgeruimd huis.

13. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Het enige wat ik wens is dat mijn man en kind gezond mogen blijven en gelukkig zijn.

Maar als ik dan heel egoïstisch een wens voor mijzelf mag doen, dan zou ik graag nog eens een maandje naar Rome gaan en ik zou graag door Amerika willen touren.

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik droom er vaak over om weg te gaan en te gaan reizen. Je leest wel eens van die verhalen van mensen die dat gewoon doen, zelfs met kinderen, jarenlang reizen. Lijkt me echt geweldig, maar het schip met geld ontbreekt helaas nog.

Op nummer twee staat verhuizen naar Zuid-Duitsland of Oostenrijk en daar vakantiehuisjes te gaan verhuren en zelf te wonen. Mijn man zou wel graag willen werken als snowboardleraar. We spreken allebei goed Duits, dus dat zit ook wel goed. Maar ja, die stap echt nemen, alle zekerheid en familie hier achterlaten dat is nog een brug te ver, dus we blijven nog even dromen en smullen van de mensen in "Ik vertrek" die het toch maar gewoon dóen.

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn studie afronden
    Mijn kinderen gelukkig en gezond zien opgroeien
    Ooit iets met mijn grootste hobby koken kunnen gaan doen

16. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik hoop ooit een leuke en fijne vent te leren kennen, mocht het me/ons gegund zijn nog een of twee kindjes, en dat m'n meisje en ik nog lang gezond en gelukkig morgen zijn ^^

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Eigenlijk zijn al mijn dromen al uitgekomen :)

Leuke, lieve, slimme en lekkere man, check :D
    Kinderen: check :)
    Mooi huis: check :)
    Vakantie naar verre landen: check, mijn man komt uit Zuid-Afrika en we logeren daar bij familie dus dat scheelt een hoop geld. En ik ben verliefd op ZA, dus misschien op een dag een huisje op een stuk land, grenzend aan de oceaan? Als ik dan groot mag dromen :D

Graag nog ik nog een of twee kindjes willen. En mijn andere grote droom is om met een camper door de VS en Canada te cruisen. Lijkt me zo gaaf!

Maar het belangrijkst is, is dat het nu zo goed gaat met mijn oudste zoon. Hij is erg ziek geweest, maar is gelukkig helemaal genezen en hoop dat dit zo blijft. Gezondheid voor ons gezin en geliefden, dat is toch de grootste droom die ik hoop te kunnen blijven koesteren.

18. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat al mijn dromen uit zijn gekomen. Ideale man, 3 gelukkige gezonde kinderen, prachtig huis met grote tuin, gave baan, lieve vrienden en familie.

Het enige wat ik nog te wensen heb is dat alles blijft zoals het is. En ik wil best 7 kg kwijt :)

Deel Deze Pagina