Een groot gezin wilt graag met een originele foto duidelijk maken dat ze zwanger zijn. Er zijn al 3 kinderen en de fotoshoot is, omdat ze al een klein buikje krijgt, heel rap gepland. Wie kan me helpen aan een creatieve manier om zoiets te laten zien in een foto(reeks) waar de kinderen aan bij kunnen helpen? Een fotoreeks van een aantal foto's aan elkaar is dus ook prima. Alvast bedankt!
Moet je even op pinterest kijken. Ideeen te over. ik vind bv leuk om voor een muur te staan en dan de kinderen plus de ouders = pkus 1. Wohhh vage omschrijving. Google maar even
Ik zou ook zeggen, check Pinterest! Gebruik bijvoorbeeld 'pregnancy announcement photoshoot' als trefwoorden. Daar staan superleuke ideetjes op!
Offtopic, maar wat een leuke manier om het te vertellen! Eens wat anders dan een aankondiging via Facebook. Of tenminste, met zo'n foto aankondigen op Facebook is helemaal geweldig! Maar sorry, ik heb geen tips. Ik ben a-creatief.
Nou heb volgens mij heel printerest doorgespit, Nog iemand last-minute toevoegingen voor ik naar de mensen toe ga?
Ik zou 4 foto's maken, de eerste alleen de ouders, de 2de hun met het 1e kind, dan hun met de 2 oudste kinderen, dan gezin zoals het nu is en de laatste hun allemaal met een hand op mama's buik oid. Of ze schudden allemaal muisjes uit op haar buik oid.
Zelf zou ik de mama in het midden zetten.. Kinderen er omheen en dan wijzend naar haar buik. De oudste 1 vinger opsteken.. De tweede 2 vingers etc.., en dan op haar buik schruiven nr 4 ofzo. 1 foto vind ik zelf mooier.
De jongste is nog te klein daarvoor (nog geen 1), heb papiertjes uitgeprint met #1 en #2 en #3 en #4 erop daar kunnen we dan ook leuke dingen te doen.