'spontaan' sexen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koosje, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja, ik baal dan idd ook...en ja, ik maak ook wel eens zin, dus waarom hij niet dan? Vind dat echt moeilijk, voel me dan ook wel een drammer en verwend: ik wil het, ik wil het :oops: ...mijn vriend wil en kan zich er soms op drukke momenten echt niet toe zetten (soms zet hij zich er ook wel toe)....ja, dan moet ik dat laten...maar vind het dan zooo jammer, en dat kan ik dan ook niet verbergen, waarmee er toch nog wat druk ontstaat.
    Deze ronde hebben we dag 6, 9, dag 10 geklust, vanavond (dag 12) mogelijk ook...dag 11 mijn eisprong gehad....zou nog op tijd moeten zijn? maar denken jullie dat het handiger zou zijn geweest ook nog op dag 11 te klussen? Of stel ik mij aan? En dan te bedenken dat ik een korte cyclus heb, ik heb echt respect voor de meiden met een cyclus van 30 dagen of langer...Groet, Koosje PS gelukkig is dit nu weer even voorbij...het afwachten vind ik minder moeilijk...verzet ik mijn zinnen wel..

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Bij ons hetzelfde hoor...willeen graag zwanger worden....maar door te weten wanneer je vruchtbare dagen zijn wil je die wel benutten, voor zover het kan...en ja dan is de druk wel eens groot en dan lukt het ook niet altijd...

Lastig, komt gewoon omdat we zo graag zwanger willen worden en dan weet je wat je daarvoor moet doen, haha...

We proberen het wel spontaan te houden maar ja lukt dus niet altijd...gewoon niet teveel aan denken... :rolleyes: al lukt dat dus niet altijd...hihihi

We blijven gewoon proberen en genieten van sex en dan komt het hopelijk vanzelf wel... :D

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maar het is ook niet goed al het sperma op te sparen voor de belangrijke dag, om de dag nieuw aanmaken is beter, laat hem dan maar een keer de hand aan zichzelf slaan.

zit zelf te stressen nu, heb al voor de 3e dag doorzichtig rekbaar slijm, maar ovutest blijft negatief zit al op dag 18

4. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Hallo Allemaal,
    Wij hebben regelamtig sex met elkaar, de ene week wat meer dan de andere.We zijn nog steeds niet zwanger dus deze maand begonnen met de ovulatietesten.ik had me voorgenomen om niet tegen mijn man te vertellen wanneer ik een positieve test zou hebben.
    Dat heb ik oon niet gedaan.Laat hij uitgerekend nu op de positieve dag heel veel zin hebben en meerdere keren op een dagHeerlijk natuurlijk maar niet echt goed voor de kwaliteit van de zwemmers.Hopen dat het toch goed is gegaan. :(

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    altijd hetzelfde, ze zeggen nooit nee behalve als ze weten dat het een belangrijke dag is. Vanmorgen wilde mijn mannetje in eerste instantie niet en ik had een :) op mijn ovutest. ik wordt dan onbewust toch kwaad. ik bleef maar denken ik heb er vanalles voor moeten doen stoppen met roken, geen alcohol meer, stoppen met bepaalde medicatie en afvallen en het enige wat hij hoeft te doen is 1x zin hebben aaarrggh.

maar het heeft geen nut om te pushen. met een leuk verhaaltje heb ik hem toch zo ver gekregen hihi

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zoiets had ik dus ook in gedachte.

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Noi meiden...ik houd het fanatiek bezig zijn met zwanger worden voor gezien....zowel mijn vriend als ik zitten in een erg drukke tijd op het werk, ik voel mij niet lekker in mijn vel en ik leg mijzelf zoveel druk op zwanger te worden dat het voor mij als een opluchting voelt nu het besluit genomen te hebben te stoppen met de ovutestjes en het tellen. Pas na de zomervakantie gaan we weer verder met gerichte actie op het zwanger worden. Hoewel het bij mij vanuit mijn ratio wel knaagt in de zin van 'ja maar, ik ben al 37, ik moet opschieten, ga toch door..'roept mijn gevoel en mijn lichaam ook overduidelijk 'het is te veel nu, relax en verzet je zinnen'. Het is voor mij nu goed om naar dat gevoel te luisteren. Omdat ik het besluit echt heb genomen voelt het ook alsof ik het tellen van dagen ook werkelijk los kan laten...7 maanden geleden was ik daar ook nooit mee bezig. Ik ga niet aan de pil maar laat het.
    Jullie allemaal in de tussentijd heel veel succes, dat de wondertjes maar snel mogen komen voor jullie!
    Liefs, Koosje

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Noi meiden...ik houd het fanatiek bezig zijn met zwanger worden voor gezien....zowel mijn vriend als ik zitten in een erg drukke tijd op het werk, ik voel mij niet lekker in mijn vel en ik leg mijzelf zoveel druk op zwanger te worden dat het voor mij als een opluchting voelt nu het besluit genomen te hebben te stoppen met de ovutestjes en het tellen. Pas na de zomervakantie gaan we weer verder met gerichte actie op het zwanger worden. Hoewel het bij mij vanuit mijn ratio wel knaagt in de zin van 'ja maar, ik ben al 37, ik moet opschieten, ga toch door..'roept mijn gevoel en mijn lichaam ook overduidelijk 'het is te veel nu, relax en verzet je zinnen'. Het is voor mij nu goed om naar dat gevoel te luisteren. Omdat ik het besluit echt heb genomen voelt het ook alsof ik het tellen van dagen ook werkelijk los kan laten...7 maanden geleden was ik daar ook nooit mee bezig. Ik ga niet aan de pil maar laat het.
    Jullie allemaal in de tussentijd heel veel succes, dat de wondertjes maar snel mogen komen voor jullie!
    Liefs, Koosje

9. bebe29

bebe29 Actief lid

26 sep 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo denkt!
    Ik ga expres niet aan de ovutesten en temperatuur niet, want ik ben er al genoeg mee bezig. Zo proberen we het toch nog een beetje leuk te houden. Voor zover mogelijk, want telkens als ik me voorneem om niet te sexen als ik geen zin heb (mijn vriend heeft namelijk altijd zin ! hihi) denk ik toch van misschien voel ik me dadelijk schuldig als ik het niet doe, want misschien is het nou wel het moment. Dus dan doen we het toch maar. De zin komt dan trouwens vanzelf wel ;)

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil wel ovu-testen gaan doen, denk ik.
    Maar da's mee om te weten of ik inderdaad een ovu heb. Verder wil ik eigenlijk me er niet te druk om te maken. Dus niet op de eerste dag van NOD al testen ofzo... ik zie wel... moet eerst maar stoppen met de pil.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, lastig om het spontaan te houden inderdaad. Op de een of andere manier lukt het ons niet echt.. Ik zit toch steeds met "kalenders" in mijn hoofd. Ovulesten en temperaturen doe ik niet.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik gebruik juist ovutesten, zodat ik weet wanneer mijn eisprong is. Liever 1 keer verplicht sexen, dan dat ik het idee heb dat ik om de dag moet sexen. Dan gaat de lol erbij mij snel af. Ik ben nogal een controlefreak en zou dan iedere keer het idee hebben, dat ik mijn ei mis. Vandaar.... ovutesten zijn voor mij ideaal. De rest van de maand blijft het voor ons dan spontaan. ;)

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Zo zeg! Is dat even mijn verhaal. Zelf had ik toch wel gedacht dat het bij een gezonde vrouw van 22 toch wel binnen een half jaar zover zou zijn. Toch niet. Ook wij werken ons beide het schompes. Soms ook in weekenden. Mijn hubbie heeft bij de laatste cyclus (waar ik twee keer getest heb omdat ik 3 en 5 dagen over tijd was) op het moment dat ik ongi werd aangegeven dat het voor hem een grote druk is. "Je rekent dan uit wanneer we sex "moeten" hebben en dan heb ik al het gevoel alsof het verplicht is enzo." Ik reken hem inderdaad wel eens voor op welke dagen het het beste zou zijn, maar ik ben niet bezig met ovutests en temperatuurgrafieken. Hij voelt het dus als een soort druk, terwijl ik een kans zie om zwanger te worden (en wel nu!).
    Ik had gehoopt nu zo ongeveer zwanger te zijn en het duurt me gewoon te lang als we ook nog eens de vruchtbare periode verspelen. Dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat we het niet 1 keer doen in de vruchtbare periode.......

14. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Het schijnt overigens niet eens zo goed te zijn om het elke dag te doen. Vooor de kwaliteit van het sperma (Mijn hubbie's reactie op dit nieuws: "mijn zaad is zo goed, dat het niets uitmaakt" haha) is 1 keer in de 2 dagen het beste.

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    meerdere malen per dag is ookniet goed schijnbaar

Deel Deze Pagina