20 feb. 2007 1e dag NOD. 25 feb. laatste dag ONG Cyclus van 25,26 á 27 dagen regelmatig (Dit is toch vrij normaal?) dus: hooguit 19 maart mn NOD Nu heb ik de afgelopen dagen (vandaag, gisteren, eergister) geklust. ik zou nu toch ongeveer goed moeten zitten qua dagen? Ik heb geen buikpijn, alleen wel erg winderig hihi en wat flauwe steekjes in mn rechter lies.. zou dit dan mn eisprong zijn?
Oja nog iets, mijn vent is fanatiek sporter (traint +/- 4,5 uur per dag) dit kan toch geen gevaar zijn voor zijn zaadjes?
Hoi Wishes, Volgens mij zit je wel goed qua klussen. Mijn man traint ook elke dag, vraag me dit dus ook soms af... Liefs Vanilia
Over die steekjes, als ik me eisprong heb dan heb ik ook last van steken in me lies. Ik hoop voor je dat jullie op tijd geklust hebben en einde van de maand een positieve test hebben. Groetjes Jolie
Volgens mij zijn fanatieke sporters wel verminderd vruchtbaar.. maar dat kun je het beste navragen bij je HA.. Er was wel iets mee dacht ik!
Hmm.. ik zal het even wat verder nazoeken dan, kon er niet veel duidelijkheid over vinden.. Trouwens, merkte zonet toen ik het wc papiertje even dubbelvouwde dat ik 'hét rekbare slijm' had haha, ik heb het gisteren (avond) voor het laatst gedaan kan het dan nu nog goed zitten? We hebben namelijk pas vrijdag weer de mogelijkheid om opnieuw te klussen!
Van sporten bij mannen zijn geen negatieve effecten op de vruchtbaarheid bekend, behalve wanneer ze anabole steroïden gebruiken, zoals bij bodybuilding. Anabole steroïden remmen de zaadaanmaak. Na een maand of drie is het zaad in de regel weer normaal. Is een meevaller voor mij want anabole steroiden zijn bij ons niet in het spel