Velen van jullie weten het al maar om het officieel te maken wil ik het hier ook nog graag melden.... Ik ben zwanger! Na precies 24 maanden en nèt voordat we met mm zouden beginnen is het toch gelukt. Het is een droom die uitkomt en ik voel me echt een bofkont. Ik wens iedereen veel sterkte toe die ook langer bezig is. Voor mij was het een lange weg met veel verdriet en hoop maar als het moment eenmaal daar is vergeet je alles en ben je alleen maar dankbaar. Iedereen veel sterkte en volhouden... Liefs Vanilia
Van harte proficiat meid! Wij hebben er ook 20 maanden over gedaan en kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! We zitten qua tijd ook erg dicht bij elkaar! Nu lekker gaan genieten!
Hey meid, Hier ook nog een keertje; een hele DIKKE proficiat! Geniet, lach, droom.........en nog zoveel meer! Helemaal super.....!
Vanillia, Nogmaals van harte gefeliciteerd! Het is je heel erg gegund. Geniet lekker van je zwangerschap!
Dank jullie wel! Ik begin nu langzaam maar zeker meer te genieten. Kan het nog steeds niet geloven.... Maar het is echt geen droom (meer). Ik wens iedereen een vruchtbaar 2008 toe. Dat velen mogen volgen! Veel liefs.