Wow, wat super voor jullie. Ik ben echt blij, en dat het dan toch nog spontaan lukt is ook echt of het zo heeft moeten lopen he... Geniet ervan!!
Ik wil je ongelooflijk van harte feliciteren!! Wat een lange tijd heb je moeten wachten! Geniet ervan en klim maar op de roze wolk.
Woowwwwwww Waardevol is zwanger, hoeraaaaaa!! Gefeliciteerd meid en geniet ervan, helemaal geweldig voor jullie!!!
Ben echt ongelovelijk blij voor jullie!! Gefeliciteerd! Echt geweldig om te lezen dat die volgende iui niet meer nodig is. Super inderdaad dat het op de "normale" manier gegaan is. Lijkt me ook wel erg mooi!
ja het blijft bijzonder...hoe het werkt het lichaam, waar ligt het dan aan dat het jaren niet lukt en dan ineens wel??? Maar het mooiste is idd dat het op natuurlijke manier gelukt is en dat mag je koesteren! Wij waren zoooo blij,dat we meteen al onze dierbaren hebben verteld van het goede nieuws!! Nee dat hou je niet lang meer uit haha! En het is ook fijn als het mensen het weten is mijn ervaring. Nogmaals: geniet van de mooie periode die gaat komen!!!
wauw zeg! wat een verhaal. ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap. kom je ook gezellig kletsen bij de maart mama's?
Zat in een ander topic te lezen en ineens zag ik je nieuwe onderschrift. Van harte gefeliciteerd!!!! Je hebt er lang op moeten wachten, maar zo gewenst en nu al gekoesterd....Jullie grote geluk!
Gefeliciteerd! Ik vind deze banner veeeeeeeeeel mooier . Wat fijn zeg toch via de natuurlijk weg. Heerlijk die wonderen!
Bedankt allemaal voor de nieuwe, leuke reacties. Echt geweldig dit. Ik zit nu alweer op een belachelijk tijdstip op mijn laptop, maar ik heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Net als vorige nacht maar 3,5 uur geslapen en ik heb twee keer moeten plassen vannacht terwijl ik er niet altijd 's nachts uit hoef, en al zeker niet twee keer... Echt zwanger dus... Hihi. Ik ben zo blij en ik kan momenteel aan niets anders meer denken. IK BEN ZWANGER! GEWELDIG GEWOON! *probeert straks toch weer even te gaan slapen*
Wauw dit soort nieuws lees ik altijd met veel kippevel!!! Van harte gefeliciteerd, moexder natuur is toch gunstig gestemd Lekker genieten en ik wens je een onbezorgde en fijne zwangerschap. Liefs, Selma
Lieve Waardevol en man, Super gefeliciteerd met jullie mooie test. Ben super blij voor jullie. Heb je de gyn al gebeld ? Geniet van alle kwaaltjes .......... Liefs van ons alle 3