Ik kan het nog niet geloven...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Cjms, 30 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Het besef is er bij mij nog niet helemaal...

Al anderhalf jaar proberen we een kindje te krijgen. Ik heb zoveel zwangerschapstesten uit frustratie tegen de muur aan gegooid... Ik had de hoop verloren om natuurlijk zwanger te worden...

Sterker nog: anderhalve week geleden zijn we naar de huisarts geweest. Hij heeft ons doorverwezen naar het zoekenhuis. De afspraak zou morgen plaatsvinden...

Ik weet niet wat er gebeurde gisteren... mijn intuïtie zei alleen maar dat ik niet naar het ziekenhuis zou gaan. Ik was inmiddels twee dagen over tijd...

Zodra ik thuis was, vroeg in de middag, heb ik direct een test gedaan (ik had nog een paar van die vroege testen liggen). Normaal gesproken duurt het 3 tot 5 minuten, maar binnen 1 minuut zag ik de tweede streep al. De streep werd donkerder en donkerder... Dit kan niet waar zijn! Ik! Zwanger!

Het kwartje is nog steeds niet echt gevallen. Buiten was krampen en steken voel ik niet echt veel (gisteren veel last van mijn borsten, maar dit kan ook een nawerking zijn van mijn PMS), vandaag niet meer...
    Het enige waar ik last van had? Mijn darmen!!! Ik ben 1 keer zo snel naar de wc moeten rennen en was bijna te laat. Dit heb ik nooit... vlak van tevoren was ik mijn kippensoep nog op aan het boeren en was bang dat ik nog zou overgeven (dat is nu eenmaal niet mijn hobby).

Ik kan er nog steeds niet bij. Ik. Zwanger. Ik voel me verder hartstikke goed en kei gezond. Maar een zwanger gevoel? Ik heb geen idee (de ervaring nog nooit eerder gehad).

Dit is allemaal zo verwarrend en gaaf! Ik moest het even kwijt. 20180130_071104.jpg

Springboon, Lafelife, In your eyes en 19 anderen vinden dit leuk.
  2. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
    Wat gaafff!!!! Heel erg gefeliciteerd!!
    Kan me voorstellen dat je dat na al die tijd helemaal niet verwacht, zeker niet met de afspraak in het ziekenhuis zo dichtbij.
    Hopelijk kun je nu lekker gaan genieten :)

3. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd zeg!! En wat gaaf!! Geniet ervan! En dat je verder niets voelt is ook heel normaal hoor!

4. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Dank je wel. :)

Ik ga ook even uit van het feit dat alles in orde is... Ik bedoel: als je die test ziet, kun je er hoe dan ook niet omheen.

20 februari heb ik de eerste afspraak en natuurlijk ook de eerste echo bij de verloskundige. Dus het is nog wel even wachten, maar dat is niet anders. :)

5. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    937
    577
    93
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie gewoon natuurlijk zwanger zijn geworden.
    Ik voelde ook niets toen ik zwanger was, terwijl ik de maanden daarvoor van alles voelde. Wel inderdaad wat pijnlijke borsten en wat krampjes. Vanaf 6 weken werd ik misselijk, dat had wel mogen uitblijven haha

6. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten. :) ik had verwacht, gezien de extreme duidelijkheid van de test, ik al lang en breed een keer boven de wc pot zou hangen. Nu heb ik van mezelf een betonnen maag (Ik geloof dat het een dikke 7 jaar geleden is geweest dat ik voor het laatst heb overgegeven), dus dat kan ook een reden zijn dat ik nog geen klachten heb. :)

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een bijzondere verrassing :)
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

8. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Wauw wat een mooie en fijne verrassing!! Gefeliciteerd!!

9. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    WoW gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws ! Geniet ervan

10. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Oké. Ik ben echt een sukkel
    Want het is niet zo dat die test in het eerste bericht niet duidelijk is ofzo.

Ik ben net gewoon naar de drogist gelopen om een digitale test te halen zodat er tenminste iets letterlijk tegen mij kan zeggen dat ik zwanger ben. Nu begint het toch eindelijk een beetje binnen te komen, ondanks ik nauwelijks tot geen symptomen heb. 20180131_092939.jpg

Springboon, maansneeuw, Sunny37 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Dat is normaal hoor. Ik doe er ook altijd 8 ofzo haha.

Ik heb gisteren de early test gebruikt en deze geeft een heeel licht streepje. Was nog niet echt gepland, maar zou er wel heel blij mee zijn.

Geniet er van!

Cjms vindt dit leuk.
  12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Gefeliciteerd!! wat heerlijk! en die digitale zijn altijd fav <3

Cjms vindt dit leuk.
  13. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik duim voor je! Heel veel succes!

14. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd, wat een ontzettend mooie verrassing! :rolleyes: Ik zat ook maar te wachten tot ik voor het eerste boven de pot zou hangen (omdat ik normaal niet zo tegen hormonen kan), maar tot voor kort niets aan de hand! :thumup:

Haha en ik ben inmiddels bijna 21 weken en begin nu pas een beetje te geloven dat er toch wel een baby gaat komen :roflmao: Dat echte echte besef kan nog wel even duren dus :D

Cjms vindt dit leuk.
  15. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!!
    Ik heb ook veel getest en ben nu bijna 13 weken en nog voel ik nauwelijks iets!

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

17. Sunny37

Sunny37 Actief lid

11 dec 2017
    219
    146
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat fijn

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hahah hier ook zo, weinig klachten gehad in het begin, pas nu er een beetje een buik groeit en ik wat meer pijntjes krijg begint het besef binnen te druppelen ;)

Gefeliciteerd cjms, hopelijk een mooie echo eind deze maand! Komt vast goed!

19. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Altijd even spannend. :(
    Gisteren enorm gespannen en pijnlijke borsten, nu bijna helemaal weg.
    Wordt er soms best zenuwachtig van. Je leest ook vaak van die ernstige verhalen. En dat moet ik niet doen. :( eigenlijk moet ik alle fora en google boycotten.
    Hoop gek genoeg dat het morgen of overmorgen terugkomt haha... stelt me weer iets gerust.
    Ik probeer zoveel mogelijk te ontspannen en te genieten van het feit dat het echt zover is, maar soms best lastig. :(

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.036
    113
    Gefeliciteerd! :)

Deel Deze Pagina