Spontaan zwanger na vroege miskraam!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door DCG, 31 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd ❤️

2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤️
    Voor jou al een hele lange weg zie ik :(
    Heb je de uitslag al van je kijkoperatie?

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    De operatie was onverwacht in November. Ze dachten dat mijn eierstok gedraaid was dus lag opeens 's avonds met spoed op de ok. Dat was gelukkig niet zo, maar ze hebben toen wel ontdekt dat ik heel veel verklevingen in mijn buik had. De gynaecoloog die me geopereerd heeft zei wel dat het zou kunnen dat zwanger worden daarom niet lukte, ook omdat er bij mijn eierstokken ook verklevingen zaten. Morgen heb ik een afspraak met mijn eigen gynaecoloog dus ben benieuwd wat zij zegt.

4. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oei dat was vast schrikken dat je zo plots op de ok lag!
    Hebben ze ook meteen de verklevingen geprobeerd weg te halen? Door verklevingen is het idd lastiger om zwanger te worden, ik duim dan ook heel hard dat je na je pauze snel een plakker te pakken hebt ❤️

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Ze hebben idd meteen de verklevingen weggehaald. De arts zei ik kon niet eens bij je eierstokken komen zoveel verklevingen zaten er. Wat ik dan wel apart vind is dat niemand in de bijna 3 jaar dat ik bezig ben met zwanger worden eens heeft bedacht hej laten we eens ìn haar buik kijken :confused: Aangezien ze wisten dat ik eerder in mijn buik ben geopereerd. Dus dat ga ik morgen ook wel bespreken. Dankjewel ❤️

6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dat is idd wel een beetje raar dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben! Vooral als je in een zh traject zit, ik had bij mijn dochter de laatste medicatie gekregen en als het daarmee niet raak was zouden ze ook verder gaan kijken dmv een hsg. (Is me gelukkig bespaard gebleven)
    Maar net wat je zegt, als je al eerder in je buik geopereerd bent is het risico op verklevingen al groter, dus best een stomme misser dat ze daar niet bij stil hebben gestaan. Goed dat je dit ook gaat aankaarten!
    Succes morgen bij de gyn en hopelijk kun je snel weer beginnen en mag je snel goed nieuws delen ❤️

7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Ja zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk huh. Zo is bijvoorbeeld ook mijn factor 8 (bloedstolling) verhoogd. Doen ze ook niks mee. Als het goed is kan ik deze ronde gewoon weer starten. Dankjewel ❤️

Deel Deze Pagina