hallo iedereen, ik en mijn vriend proberen weer zwanger te worden.. ik heb in Maart dit jaar een miskraam gehad, waarvan wij alletwee baalden .. ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus en mijn cyclus is altijd al 28 geweest, maar tot nu toe nog steeds niet ongesteld.. heb 16 Juli een test gedaan en die was helaas negatief , zou dat te vroeg zijn geweest om een test te doen ? ik heb nu wel kwaaltjes zoals: buikpijn/misselijkheid (met af en toe soort van messteken), soms stekende hoofdpijn, en heb witte pukkeltjes (bultjes) rondom mijn tepels en vorige week had ik 4 dagen last van mijn tepels kon geen bh aan hebben en eraan zitten kon al helemaal niet en soms heb ik ook een opgezette buik en sinds gister 19 Juli moet ik om de 15 a 20 min naar de wc en ik vloei (witvloed) heel erg al een paar dagen.. weten jullie misschien wat dit kan zijn ? is mijn menstruatie gewoon laat of ben ik misschien toch zwanger ?? liefs kiimberleeyy.
Bij mij was het zo dat ik alsnog zwanger was.. Bleek wel minder ver te zijn dan ik dacht, maar wel zwanger! Had op een dinsdag negatief getest en die vrijdag daarna testte ik heel licht positief.. Maar daarom kan het natuurlijk net zo goed een verlate ongi zijn.. Hoop natuurlijk van niet voor je!!
ik hoop idd ook niet dat het een late ongi is haha, maarja dat heb ik niet voor het kiezen helaas.. maar bedankt voor je reactie.. liefs kimberley.