Hoewel de gyneacoloog zei dat het nog wel even kon duren, ben ik weer zwanger! Hoezee! Alleen kan ik nog niet echt genieten. Afgelopen zomer heb ik een curretage gehad na een MA. Ik heb tussendoor één menstruatie gehad en een nacontrole waarop in ieder geval te zien was dat de baarmoeder weer schoon was. Mooie witte testen, dus geen rest HCG. Maar... Pas over ruim vier weken is de echo. Ik hoop dat ik me voor die tijd niet helemaal ga zitten opvreten van de zenuwen. Anderen die zich hierin herkennen? Hoe zijn jullie die periode doorgekomen? Zit er nog een beetje genieten in?
Ik heb geen ervaring om met je te delen, maar wil je wel graag feliciteren! Wat fijn dat het zo snel alweer raak is! Ik hoop erg voor je dat je dit maal een goede zwangerschap mag voldragen en dat je (ondanks de begrijpelijke zorgen) toch mag gaan genieten straks!
Wij mochten na drie miskramen ook pas met 7 weken en 3 dagen voor een eerste echo. Ik ben nog net niet het kleedhokje weer uitgelopen en daar huis gegaan had ik trouwens wel gedaan had mijn vriend er niet bij geweest. Zo overtuigd was ik ervan dat er niets te zien zou zijn. Had ergens tussen mijn positieve test en de eerste echo ook nog bloedverlies gehad dus ik "wist" wel wat de uitkomst zou zijn. Alles bleek echter gewoon in orde en kijk mij nu, ik kan het nog steeds niet geloven, maar die buik en die schopjes, ja, die wijzen toch echt op een baby! Ik heb maar één tip voor je, probeer rustig te blijven en dag voor dag te nemen. Morgen komt altijd weer, eender hoe jij ermee omgaat. Ik heb niet genoten in het begin. Nog steeds niet helemaal. Maar dag na dag overleven werkt voor mij! Gefeliciteerd meid!!!
Proficiat!! Zal duimen voor een plakbeebje voor je en wat jammer dat je nog zo lang moet wachten op een echo ondanks dat je een MA hebt gehad.
Hoihoi, Hier dezelfde onzekerheid. Wij hebben in april'14 een MA gehad ivm leeg vruchtzakje, daarna gecurreteerd. We zijn nu dolgelukkig opnieuw zwanger. Wel ben ik enorm bang dat het weer fout gaat. 28 okt pas de eerste echo dan ben ik 8/9 weken vind dit persoonlijk best laat sommige krijgen het al met 6/7 weken maar het kan ook door mijn onzekerheid komen. Ik hoop bij jou ook echt op een plakbeebje. Het is niet fijn die onzekerheid dat ben ik helemaal met je eens. Liefs Sannie
Heel herkenbaar, eind mei hoorden wij dat we een MA hadden, en bleek nog rest te zitten, dus 1 juni 's nachts hevige bloedingen en een spoedoperatie. Nu ben ik er net achter dat ik zwanger ben. Zit nu in week 6. Mocht in week 8 al naar de verloskundige, maar ik moet helaas dan geopereerd worden, dus moet toch nog 3 weken wachten. Zoo spannend. Maar t voelt goed, en toch ben ik bang dat t weer mis zal zin