Hoi hoi, Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen... Mijn ei komt meestal rond dag 17/18 en dag 28 word ik ongeveer ongesteld. Een korte LF dus van ongeveer 10 dagen... Wanneer kan ik nu het beste testen? Een korte LF betekend natuurlijk niet dat ik eerder positief kan testen... Ik heb net 2 v 5 van de kruidvat gehaald.. En ik zit vandaag op dag 26. Wat zouden jullie doen? Eerst de 28e afwachten??? Ik ging er te snel vanuit dat de 28e mij NOD is dat ik dan gewoon al kan testen.. Stomme LF!!...
Je kan inprincipe gewoon dag 28 testen. Mocht die dan negatief zijn en je menstruatie komt ook niet op gang, moet je na een paar dagen nog een keer testen. Het schijnt dat de testen van kruidvat 2v5 best gevoelig zijn. Dus ikk denk dat het gewoon goed moet komen dag 28.
Hier precies hetzelfde. Ik dacht altijd mijn ei rond dag 16 te hebben. Deze maand voor het eest ovu-testen gebruikt. Nu bleek mijn ei rond dag 19/20 te zijn geweest. Ik heb altijd een cyclus van 28/30 dagen. Ik zat dus met dezelfde vraag. Ik wacht gewoon mijn NOD af. Succes nog even met afwachten. Valt niet mee.
Dankje voor je snelle reactie! Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas 16 dpo licht positief maar toen was mijn LF gewoon 14 dagen. Helaas toch geindigd in een mk Nou ik hoop maar dat ik gewoon positief test de 28e... Femmes valt inderdaad niet mee dat wachten!! Jij ook succes!
Je kunt twee weken na de eisprong een test doen. Een kortere luteale fase betekent niet dat je eerder kunt testen. Succes!