Hey meiden, Wauw! We kunnen het nog niet geloven, ons eerste kindje heeft 4 jaar op zich laten wachten en nu is het spontaan gebeurd! Ons eerste kindje is gekomen in samenwerking met het ziekenhuis en veel hormonen en heeft 4 jaar op zich laten wachten, maar het was het waard! Na 5 maand borstvoeding gegeven te hebben begon hij te bijten en was voor mij de lol eraf en dus gestopt. Vanwege mijn pco heb ik nooit een cyclus dus we hebben het zn gangetje laten gaan. Op een gegeven moment aan de pil begonnen omdat ik bijna altijd vloeide, om de week was normaal bij mij. Hier was ik helemaal klaar mee dus aan de pil gegaan, die ik op een gegeven moment steeds vergat, maar ging niet meer vloeien, dus ben ik volledig gestopt in februari. Nu kreeg ik sinds een paar weken erg veel last van mijn borsten, dachten dat het kwam omdat Thomas steeds op schoot zit en vrij lomp is en dus regelmatig ellebogen en voeten er in te vinden zijn Dus een test gedaan een week of wat geleden, idd, Thomas is de schuldige, test was negatief. Maar mijn zere borsten bleven aanhouden en kreeg aders op mijn borsten, dus heb ik vrijdag toch maar weer een test gedaan, puur om mezelf te bewijzen dat het Thomas is die de schuldige is. En toen werd ie knal positief We zullen nu denk ik een 6 weken zwanger zijn en we zijn er zooooooo blij mee 24 Juli moeten we bij de verloskundige zijn voor een intake en een echo Liefs
hoi hoi van harte gefeliciteerd.. ook wij zijn bijna 4 jaar bezig geweest. eind 2009 begin 2010 hebben we 2 iui's gehad die beide mislukt waren. volgens de dokter leverde de zaadopwerking te weinig op en moesten we daarom overgaan op ivf. ipv daarvan hebben we besloten een tijdje gezonder te gaan leven. helaas heeft ook dat niet geleid tot een zwangerschap. wat wel de rede was dat t is gelukt volgens mij is het feit dat mn man gestopt is met t slikken van antidepressiva in februari van dit jaar. hij bouwde t rustig af en februari was zijn eerste anti depvrije maand. diezelfde week merkten we al een megagroot verschil wat betreft t klussen. mn man en ik klusten eigenlijk veels te weinig en bij hem namen die pillen de lust weg. moge dat duidelijk wezen. en de ejaculatie was door die pillen ook n groot probleem. dus februari maart april mei verliepen goed en juni.. 2 dagen voor mn verjaardag testte ik tot mijn verbazing positief!! dus meid i feel you xxx
Wow wat super, gefeliciteerd! (hier 1,5 jr over mijn zoontje gedaan, dus niet zo lang als jij, maar was ook ineens weer spontaan vrij onverwachts zwanger. Blijft bijzonder!)
@ Babybelle, wat een verhaal joh! @ Iedereen, bedankt, 24 juli gaan we voor het eerst naar de verloskundige en dan weten we hoever we zijn!