Ha meiden! Ik moet er nog even zelf in gaan geloven..maar na mijn miskraam na 10 weken zwangerschap en curretage (25 april) heb ik nu alweer twee positieve testen in handen! Eerste is van 15 juni en de tweede van vandaag! Ze worden dus donkerder! Ik vind het heel eng..en durf nog niet heel erg blij te zijn.. *schaam* ik hoop dat de eerste weken snel voorbij zijn en ik een goede echo heb ! Dan kan ik gaan genieten! Ik denk dat ik zwanger ben vanaf begin juni.
Ik snap dat je nog niet heel blij durft te zijn, dat heeft bij mij ook even geduurd, maar toch lijkt het zo te zijn! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat!
gefeliciteerd! begrijpelijk dat je het spannend vindt maar hopelijk vliegen de weken voorbij en kan je echt gaan genieten van een bijzondere, gezonde zwangerschap!
heey Jillz, Ten eerste wil ik je toch van harte feliciteren. Snap je angst ontzettend goed. Zit in precies dezelfde situatie als jij... pfff hoop inderdaad ook dat de eerste weken voorbij vliegen. Laten we van het beste uitgaan!!
Heel erg gefeliciteerd!!!! Ik snap je zorgen....hopelijk ben je gauw uit de onzekerheid. Ik wens je een goede zwangerschap!!! Het zou voor mij een droom zijn als het bij mij ook zo mag lopen...zo snel...
Wat lief meiden! Bedankt!! Nog 8 nachtjes en dan de echo!! Ik zal voor jullie duimen op een goede zwangerschap!!