Mijn eerste kwam 7 uurtjes voor mijn inleidings afspraak met 41,5 weken. En wat had ik gedronken... tonic. Mijn tweede had ookniet echt plannen tot eergisteren avond met 40,6 weken. En de tonic deed het hem weer, gisteren ochtend is ze geboren. Schijnbaar triggerd het bij mij iets zodra de tijd ´rijp´is dan.
eerste zwangerschap, spontaan.. Hoe deze gaat weten we nog niet. Woensdag hoor ik of ik ingeleid word. Dus we zien wel hoe het loopt.
*Sorry, ik breek hier even in * Ahhhhhh Chaii!!! Je bent bevallen!!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Alles goed gegaan hoop ik? En nu lekker thuis? Kleine meid ook helemaal APK gekeurd? Geniet ervan!!
Eerste ingeleid met 40 weken 3 dagen vanwege oplopende bloeddruk. Tweede spontaan met 39 weken 3 dagen. Bij de eerste had ik wel bijna 50 kilo meer overgewicht waardoor de bloeddruk sowieso een moeilijke kwestie bleef..
Zou ingeleid worden met 38 ivm grote baby maar spontaan geboren met 36+5 (hoera! was t zo zat... Hele weg naar het ziekenhuis zitten juichen: ze komt! Ze komt!)
Spontaan, wel 16 uur geduurd, waarvan bijna 1,5 uur persen en op de uitgerekende datum bevallen (2e: ook spontaan, slechts 3 uur, inclusief 4 minuten persen met 40+2). Succes!
Ik ben beide keren ingeleid. Zowel zoonlief als dochterlief hadden geen zin om vanzelf te komen. Bij mijn zoontje ben ik bevallen met 41+3 en bij mijn dochter met 41+1.
Twee keer zonder inleiden of strippen oid bevallen. Beide bevallingen zijn begonnen met het spontaan breken van de vliezen. De eerste met 39+5 en de tweede met 39+3.
Spontaan bij 41+5. Afspraak voor inleiden stond al voor 2 dagen later en ook de gyn dacht niet dat beeb spontaan zou komen (had het nog te veel naar zn zin bij mij, zei hij) maar gelukkig toch spontaan begonnen
eerste kind: spontaan met 38 weken en 5 dagen, gebroken vliezen tweede kind: spontaan met 39 weken en 2 dagen, gebroken vliezen