Iets meer dan zeven pond... Keurig dus... Maar was blij dat ze niet tot 40 (of langer) bleef zitten. Was direct na de bevalling negen kilo kwijt, had teveel vruchtwater. Ze groeit trouwens buiten de buik net zo hard als erin, hup boven het bovenste lijntje de eerste maanden en nu gaat het gelukkig iets minder hard...
Spannend ik ben nu 37+5 zwanger en ben het helemaal zat haha.. Kan me niet meer aankleden of afdrogen en als ik trap heb gelopen heb ik daar zeker een uur lang harde buiken van. Daarbij slaap ik slecht en veel stress.. Allebei de opa's liggen op sterven en daarbij is er ookop 2 e kerstdag ingebroken. ( mocht ook nog even met deze pijnen dus het hele huis opgeruimd worden ). Bring it on!!! Hoop dat het hier ook snel heel spontaan komt.
De eerste spontaan met precies 40 weken, wel in het ziekenhuis de vliezen doorgeprikt. De tweede ingeleid met 41+1 weken, niet spontaan dus.
Na 2x strippen...ben ik bevallen met 39+6 op tweede kerstdag 1x strippen met 39 weken deed niets (had wel al 2cm ontsluiting) 2x strippen op 39+4 bleef rommelen en 39+6 braken om 14:10u mijn vliezen en 19:58u is ze geboren... Voor een eerste x bevallen echt super snel... Succes met wachten weet uit ervaring dat de dagen dan lang kunnen duren maar pak echt nog je rust want niemand kan je voorbereiden op de zwaarte van een bevalling en alles wat daarna komt. Liefs
ik heb bij je poll, ingeleid gedaan, maar de weeen zijn wel zelf begonnen 11dagen overtijd bij mijn eerste alleen de weeen waren niet hevig genoeg dus ben ingeleid en vliezen zijn gebroken door vk.
1e gestript bij 40+4 (ivm oplopende bloeddruk) 2e spontaan bij 41+5 (ondanks 3x strippen, dat hielp niets) 3e spontaan bij 40+2
Ik ben de ochtend dat ik beviel gestript maar de verloskundige zei na het strippen dat dit eigenlijk niet nodig was omdat de baarmoeder en het kindje er helemaal klaar voor waren. Ik weet daardoor niet of de bevalling kwam door het strippen of toch spontaan.