Helaas gister opgenomen mrt bloedverlies, bleken wee-en en ontsluiting...ziekenhuis moest ik blijven want ze zeiden, je gaat bevallen. Nou...helemaal niks fie nacht dus weer thuis.......
Ik heb bij mijn eerste weken lang met 2cm gelopen, hoefd dus niks te betekenen. Succes met bevallen wanneer de tijd rijp is!
Maar hadden jullie ook wee-en? Ik had namelijk op de monitor constante wee-en vandaar dat het ziekenhuis ervan uit ging dat ik moest bevallen en daardoor moest ik een nacht blijven.
Ik had kerstavond ook weeen (ook te zien) en 2 cm maar deze weeen zorgden bij mij voor de verweking van de baarmoedermond. Ben ook naar huis gegaan en 2e kerstdag ben ik in de ochtend bevallen.
Meid ik heb de eerste periode weeën gehad,.......... daar had ik wel zes keer op kunnen bevallen.. Uit eindelijk hebben ze me ingeleid omdat het niet door zette en ik na drie weken in de weeën te hebben gezeten niet meer kon.
Ik had 2cm met 39 wkn bij de eerste strip poging.. En wee activiteit kun je wel hebben maar als het niet doorzet en je vliezen nog intact zijn hebben ze geen reden om je te helpen.. Het is erg en teleurstellend maar je zult nog heel eventjes geduld moeten hebben! Succes!
Zeker week of vier voorweeen en echte weeen gehad, al die tijd 3 cm ontsluiting. Ik was al oogenomen met week 30 ivm vliesscheur, ingeleid week 38.......