Hoi, Ik ben net om 20:30/21:00 voor het eerst gestript met 39 weken. Ik had 2 cm ontsluiting, BMm verweekt en het voelde heel goed aan volgens de verloskundige. Wat kan ik doen om het op te stimuleren? Zal ik gewoon gaan slapen of nog even wakker blijven en af wachten ?
Lekker gaan slapen, mocht het doorzetten dan heb je energie nodig en kan je het niet gebruiken dat je al helemaal op bent van een nacht overslaan.
Ik zou zeggen lekker gaan slapen. Soms geeft het net dat ene zetje om de boel op gang te brengen. En dan voel je het vanzelf. Maar strippen heeft vaak geen effect alleen een hoop gerommel. Succes hoop dat je snel mag bevallen
Ik zou ook zeggen, slapen. Ik hoop dat het gelukt is. Hoe staat het er nu voor na een nachtje (hopelijk) rust?
Ik zit in hetzelfde schuitje, ook gisterenavond gestript, ben vroeg naar bed gegaan, maar bij mij heeft dat juist averechts gewerkt. Het gerommel wat ik had zwakte na een half uur liggen af en vervolgens is het ook niet meer teruggekomen... Het heeft bij mij dus niks gedaan, en bij jou?
Zolang je kunt gaan slapen zeker doen. Je wil niet een nacht opblijven omdat je beginnende weeën hebt en dan de volgende dag nog een bevalling moeten doen (en misschien nog een nacht doortrekken). Je hoeft echt niet bij de eerste wee paraat te zitten om te gaan persen, maar dat weet je zelf waarschijnlijk/hopelijk ook wel
Hetzelfde ik kreeg gisteren wat gerommel, vannacht kunnen slapen en daarnet wat stolsels kwijt maar d'r gebeurd niks. Dus geduldig wacht ik maar weer af....
Lekker slapen, als dat mogelijk is. Het kan nog dagen duren. Ik had met 40 weken 3cm en ook gestript, het duurde als nog 5 dagen.
Lekker slapen; ik ben ook gestript met 39 weken na 4 weken bijna elke nacht voorweeen en dit heeft bij mij niet geholpen ook al had ik 2 cm ontsluiting.. niks forceren en lekker uitrusten nu het nog kan..