Ik ging bij beide ervan uit dat ze tot 42 weken zouden blijven zitten (kon dan alleen maar meevallen als ze eerder zouden komen). Eerste kwam met 39.5 en de 2e met 40.3. ik vind zwanger zijn heerlijk en mochten eigenlijk nog wel blijven zitten van mij.
Hier 3 spontane bevallingen. De eerste is met 40+6 geboren, de tweede met 40+5 en bij dochter begonnen de weeën met 40+4, alleen is ze net op 40+5 geboren.
Bij de eerste spontaan met 41+4 na bijna 48 uur gebroken vliezen. De tweede kwam spontaan met 40+4. De derde spontaan met 42+0, ruim een uur voordat ik me in het ziekenhuis moest melden om ingeleid te worden.
Bij de eerste een dag na de uitgerekende datum, bij de tweede een dag voor de uitgerekende datum. Dus nu bij de derde ga ik voor op de uitgerekende datum
Leuke topic! Met de eerste ben ik bevallen op de uitgerekende datum. Lekker duidelijk en praktisch. En zo is zij nog steeds haha (Wel in zhuis ipv geboortehuis omdat ze in het vruchtwater had gepoept) De tweede was een ander verhaal. Werd met 41.5 weken opgenomen omdat ze geen enkele indruk gaf om ooit in de nabije toekomst te komen. Ze lag in een stuit en ik wilde het op de natuurlijke manier doen. Vandaar die opname. Ik kwam daar s ochtends en ze wilde een ballonnetje plaatsen. Die viel er direct uit. Ik had 2cm ontsluiting 4 uurtjes later op de natuurlijke manier geboren. Dus ben errug benieuwd naar de derde bevalling! Haha
Bij de eerste had ik een geplande keizersnede met 39.1 weken. Ik was het nog lang niet beu. Bij de tweede mocht ik natuurlijk bevallen en dit gebeurde met 41.2 weken. Ik ben blij dat ik ditmaal extra lang mocht genieten van de zwangerschap Maar dat is voor iedereen verschillend