hallo onze zoon wordt nu regelt sàvonds/s`nachts wakker(huilend)dat hij heeft gedroomt.ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik dan moet doen.Gisteren heb ik een klein lampje aan gedaan en heb even met hem gepraat een een klein verhaaltje voor gelezen.daarna ging hij weer lekker slapen.Hebben jullie nog tips??
Mijn dochtertje heeft een slaapstoornis en sinds ze wat groter is ben ik erachter dat ze ook veel droomt , wat ik dan doe is vrij hard tegen haar praten en vragen of ze wat wilt drinken , meestal drinkt ze dan even wat en daarna pakt ze haar duimpje weer en dan gaat ze weer slapen ... dus dat hard praten werkt hier goed omdat ik haar dan uit dr slaap haal ....
Even troosten, sussen, kalmeren, soms wat laten drinken, werkt hier goed. Ligt er ook aan hoe huilend Ruben wakker wordt. als het echt overstuur is meteen naar boven en als het zachtjes is wachten we vaak af. Van de week hadden we het tegenovergestelde. Ruben lag al een paar uur op bed en lag ineens te lachen. Had hij waarschijnlijk een plezierige droom hihi
lees even mee, dominique huilde vanmorgen ook in haar slaap, ze kermde en piepte zo zielig. Ben naar haar toe gegaan heb haar even zachtjes toegesproken en mijn hand op haar rug gelegd, maar daar schrok ze zo van dat ze direct rechtop in bed zat, en brullen!!!! dus om vijf uur vanmorgen begon onze dag!!! heel fijn!!!! jette