Innesteling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Natasja1402, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik heb wel het een en ander gelezen over een innesteling, maar ik begin toch te twijfelen...

Ik heb vanmiddag een lichte bloeding gehad (licht roze/rood) die maar een paar uurtjes aanhield. Ik heb wel een beetje een zere onderrug, maar voor mijn ongesteldheid is het nog veeeel te vroeg, dat is pas de 19e. Ter info, ik heb vanmorgen wel geklust met mijn man.

Zou dit mijn innesteling geweest kunnen zijn, en zoja, vanaf wanneer kan je na de innesteling het beste testen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Natasja,

het zou de innesteling kunnen zijn. Als je normaal een cyclus hebt van 31 dagen, kun je op dag 17 de eisprong verwachten en ruim een week later de innesteling. Maar het kan ook zo zijn dat het door het vrijen komt, je vagina en baarmoedermond zijn goed doorbloed, zeker als je zwanger bent, en dan kun je wel eens wat roze afscheiding verliezen na vrijen. Het is dus nu afwachten of je wel of niet zwanger bent. Ik zou gewoon testen op je NOD.
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Mirjam

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Bedankt voor je antwoord Mirjam, ik ga het rustig afwachten, ik heb tenslotte nog maar een paar dagen te gaan! :D

Deel Deze Pagina