zoontje boos op mij?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Metire, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Ik merk de afgelopen dagen dat als ik thuis kom van mijn stage mijn zoontje niks van me moet hebben.. het duurt dan even voordat ik aan hem mag komen en hij weer lief tegen me doet. Hij wil dan eigenlijk alleen bij zijn vader en ik moet hem echt weer voor me winnen. Mijn hart breekt echt, omdat hij juist altijd een mama's kindje is geweest. ik vond het al heel erg om na 8 maanden constant met hem te zijn geweest weer fulltime naar school te gaan.. als mijn vriend dan ook nog zegt: 'je hebt toch niks ergs gedaan waardoor hij zo doet' kan ik al helemaal wel janken.. natuurlijk niet! Ik wordt er zo onzeker van.. gelukkig heb ik over een week een maand vakantie en zijn we weer lekker samen, kan niet wachten!

Waarom denken jullie dat hij dit doet? Is hij boos dat ik weg ga, is het een fase?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    hier heeft de jongste dat nu ook, de oudste had dat ook rond die leeftijd en ging vanzelf weer over.

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Mijn jongste heeft die fase ook gehad, met ongeveer dezelfde leeftijd. Zij liep ook altijd van me weg als ik binnen kwam, of ging bij de muur staan met haar handjes in haar zij en gezicht naar de muur en een boos gezicht ;) :D
    Het zag er wel schattig uit vond ik maar inderdaad het breekt je hart he. Joh het is een fase. En als hij echt boos op je was, deed hij het niet alleen wanneer je net binnen komt maar altijd. Toch?

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook, alleen wou ze hier niks van haar papa weten.

5. Metire

Metire Niet meer actief

Gelukkig is het een fase, voel me meteen een stuk beter :)

Deel Deze Pagina