Het waren er twee..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cynthia1977, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia1977

    29 mei 2007
    16
    0
    0
    Rotterdam
    Hi,
    Ups en downs in een hele korte periode...

    Vorige week maandag (was toen 11 weken zwanger) kwam ik erachter dat ik zwanger was van een tweeling. Ik had 3 weken daarvoor ook al een echo gehad en toen hadden ze er maar 1 gezien.
    Blijdschap alom want ik vond het geweldig om zwanger te zijn van een tweeling. Vanuit de verloskundige werd ik gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis omdat tweelingzwangerschappen door moeten worden gestuurd.

    Gisteren eerste afspraak in het ziekenhuis voor een echo. Al na een paar minuten wist ze ons te vertellen dat 1 kindje niet meer leefde. Het hartje was ongeveer 2 dagen geleden gestopt. Het andere kindje leeft nog wel maar het hartje gaat een stuk langzamer dan normaal. Aanstaande donderdag moet ik terug om te kijken of de tweede nog leeft of niet. De kans wordt niet groot ingeschat.

    Ze delen samen 1 placenta en zitten in 1 vlies wat maar in 1% v/d tweelingzwangerschappen voorkomt. Het zou dus een risicovolle zwangerschap worden maar pas in een later stadium.

    Ik heb weinig hoop voor donderdag maar de dokter gaf ook aan, er kan altijd nog een wonder gebeuren.
    Vorig jaar heb ik ook een miskraam gehad waarbij het met 7 weken was misgegaan. Het is gek hoe je in zo'n korte tijd heen en weer wordt geslingerd met je gevoelens, eerst complete vreugde en nu weer zoveel verdriet en angst.

    X
     
  2. Luckymom

    Luckymom Fanatiek lid

    21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Wat naar, sterkte meid, ik duim voor je!
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat ontzettend verschrikkelijk dit. Ik kan me voorstellen dat dit heel erg zwaar is voor jullie. Eerst ben je o zo blij met het feit dat je zwanger bent en dan blijkt het een tweeling te zijn helemaal geweldig en dan in ene wordt je leven op zijn kop gezet door die slechte echo!

    Het enige wat ik kan zeggen is dat ik je heel veel sterkte wil wensen in deze zware periode.

    liefs vruchtje
     
  4. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen.
    Ik duim voor je dat jullie wondertje a.s donderdag een mooi duidelijk kloppend hartje heeft.

    Liefs Hope
     
  5. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat verschrikkelijk voor jullie

    Ook ik duim me rot voor jullie dat jullie kindje een energiek kloppend hartje heeft komende donderdag

    veel suces

    liefs Liesje
     
  6. miesje

    miesje Actief lid

    20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Ook van mij heel veel sterkte gewenst in deze toch wel onzekere periode.

    Lieve groeten,

    miesje
     
  7. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meid,
    wat vreselijk.
    krijg kippenvel hiervan.
    heel veel sterkte
    zal voor je [-o< dat je donderdag een mooi kloppend hartje mag horen.
    nogmaals veel sterkte

    liefs kristy
     
  8. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik duim voor je
    heel veel sterkte
     
  9. Cynthia1977

    29 mei 2007
    16
    0
    0
    Rotterdam
    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik wacht met spanning morgen af en hoop gewoon op een wondertje.
     
  10. bieneke

    bieneke Nieuw lid

    7 jul 2007
    4
    0
    0
    Hoi Cynthia,

    Ik wens je ook sterkte toe.
    Ik ben de gezonde helft van een tweeling. Mijn zus is ook overleden tijdens onze zwangerschap. Dus het kan wel goed gaan.
    Veel liefs Bieneke
     
  11. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey meiss
    ik wil je heeel veel sterkte wensen ik krijg echt kippevel van je berichtje ......
    je gaat met zoveel hoop en blijde vooruitzichten die echo tegemoet en dan dit..
    je zal inmiddels al wel meer weten.. ik hoop dat de dokter gelijk had en dat wonderen natuulijk bestaan
    veel liefs wiesje
     
  12. acissej

    acissej Bekend lid

    17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Wat een spanning zeg, en wat duurt de de tijd tussen de echo`s lang dan. Ik hoop dat de uitkomst goed is en zal voor je duimen.
     
  13. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ga een kaarsje voor je branden en hoop voor je dat er een wonder is gebeurd of gaat gebeuren dat je andere kindje nog wel leef.

    sucses morgen
     
  14. Heel veel sterkte vandaag!

    Ik hoop ook op een wonder.
     
  15. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    heel veel sterkte en ik hoop goed nieuws voor je vandaag.
     
  16. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey meid.. wat verschrikkelijk voor je..
    Ik hoop dat je vandaag een super mooie echo hebt waar je een kloppend hartje ziet...
    Ik duim voor je....
     
  17. Cynthia1977

    29 mei 2007
    16
    0
    0
    Rotterdam
    Hi
    Even een update.
    Geen goed nieuws het andere kindje leeft ook niet meer. Ik had het wel een beetje verwacht maar het is toch erg hard aangekomen.
    Helaas is een curretage niet mogelijk omdat het er twee zijn en ze al vrij groot zijn. Ik word morgen opgenomen en dan wordt het ingeleid.
    Ik zie er erg tegenop, zeker omdat zij ook aangaf dat het wel 2 of 3 dagen kan gaan duren.

    X
     
  18. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    ach meid, weet niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en ik denk aan je morgen
     
  19. ik wens je ook heel erg veel sterkte morgen.
     
  20. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Wat vreselijk! Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina