Hallo allemaal, Ik ben 8 maanden gestopt met de pil voor een 2e kindje. Ik ben vandaag al 9 dagen overtijd en heb vorige week donderdag getest met kV 2-5 die was licht positief en 2 testen later action negatief. Voel me echt zwanger. - spierpijn gevoel zijkanten buik - stemmingswisselingen - vaker plassen - gevoelige onderbuik als je eraan kom - licht in m'n hoofd - heel veel witte afscheiding (lijkt op rauw eiwit) - moe. Wat denken jullie? Gr susanne
Tja, moeilijk om daar eigenlijk iets op te zeggen. Hoe waren je afgelopen cyclussen? Dus hoeveel dagen? Weet je wanneer je ei is geweest deze ronde? Als je toch blijft twijfelen kan je altijd naar de huisarts bellen. Misschien willen ze een bloedtest voor je doen.
ik was 2 weken over tijd en ook test van Kruidvat 2v5 was ook licht positief later weer test gedaan en was negatief.. Ik vertrouw die testen niet meer heb gehoord dat ze ook vaak vals positief testen!
Met de actiontest teste ik 2 of 3 dagen voor nod duidelijk positief Alweer een nieuwe test gedaan? En anders toch maar tripje huisarts?
Ik geloof dat ik na 17 dagen over tijd toch al eerder aan de bel had getrokken bij de huisarts. Zeker als de testen negatief blijven. Succes. Ik zou maandag even bellen.
Heb afgelopen donderdag naar de ha gebeld en moest nog maar een testje doen. Mocht absoluut niet meer die van de action want die waren volgens hun niet betrouwbaar. Ik vind het allemaal wel raar pff.
Lionlover, je huisarts vragen of je bloed mag laten prikken op hcg waarden. Is er een mogelijkheid dat je misschien evt langer zwanger bent? Als je hcg gehalte de top bereikt kunnen testen ook wel eens licht positief en zelfs negatief uit slaan. Tevens zou je een test bij je huisarts kunnen laten doen. Bij onze eerste was ik 14dgn overtijd toen ik pas positief testte. Ik zou als ik jou was toch even op mn strepen gaan staan en om t bloedprikken vragen. Evt kunnen ze je andere waarden ook mee laten prikken.
Aparte reactie van je huisarts. Als er één test is die betrouwbaar is dan is het wel die van action. Die heeft alleen meer hcg nodig voordat deze positief test. Toen ik met 2v5 van Kruidvat duidelijk positief testte had ik op die van action nog maar een heel licht streepje.
De clear blue digital heb ik al gedaan en daar stond duidelijk niet zwanger. Ik heb met kruidvat 2voor 5 licht positief getest en met de action voor de rest nog geen positieve ervaring gehad dus durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Ik heb ook al meerdere malen om pendels gevraagd maar tot nu toe geen reacties..
Vreemd, maar je hoort het wel vaker. Bij m'n exschoonzuster werkten de testen ook niet, maar ze was toch echt zwanger!