Spontane Woedeaanval...

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacq84, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb ook zo'n luiwammes thuis en daardoor overspannen geraakt. Gestopt met werken en dit gaat prima! Ik klus, doe het huishouden en zorg voor de kindjes alles lekker op mn gemakje. Als ik iets vraag dan doet hij het hoor maar ik vraag het liever niet want hij raffelt alles af. Hij heeft laatst een stuk zolder geverft en hij heeft de complete houtbalk meegenomen terwijl ik zoveel moeite had gedaan om die buiten schot te houden... "ja ik kon er niet goed bij" hahaha Ach achteraf lag je erom en hij doet zn best. Doe het lekker rustig aan, als het kindje zo maar een bedje en een liefhebbende moeder heeft is het prima en heeft het alles wat het nodig heeft. Ik ben nu 25 weken zwanger en moet nog een strook vinyl leggen, de halve zolder verven, tapijt uit een slaapkamer vervangen met vinyl, dan moet ik nog een stoelendans met slaapkamers doen voor de babykamer klaar staat dus ik heb ook nog wel wat te doen. en als het niet af komt komt het later wel joh. lekker relaxed en geniet van je zwangerschap!

Die "grapjes" ken ik, dit heb ik ook met mijn man maar ik doe het niet waar anderen bij zijn want dan zet je elkaar voor lul en dat is niet fijn voor niemand niet. Ik zou ook boos worden als hij me voor schut zet bij zijn ouders of vrienden ofzo. Andersom net zo. Die grapjes houden we lekker tussen ons 2. (ik ben nog wel een tikkeltje erger ook dan deze grapjes haha, de mijne zijn net iets harder) Zolang je het maar tussen jullie 2 houd dan is dat prima.

En wat het genieten betreft, mijn 1e zwangerschap was ook ongepland en ik was erg jong. Heb helemaal niet kunnen genieten en ook niet van de baby tijd. Heb daardoor erg veel gemist omdat ik dacht dat ik zoveel moest regelen dat ik vergat te genieten. Maak deze fout niet en zorg dat je de essentiƫle dingen hebt, de rest komt met de tijd. als niet alles een vaste plek heeft is dat jammer maar niet noodzakelijk.

succes en sterkte saampjes

2. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Zo komt dat misschien over in mijn opening inderdaad.
    Maar laat ik even melden dat dit dus niet het geval is.
    Ik heb de kinderkamer van zijn 2 meiden geschilderd terwijl hij lag te slapen beneden.
    Het gewone huishouden doe ik er ook bij [ zoals iedereen] en heb 2 weken geleden de keuken , wc en halletje geverfd.
    En eerlijk gezegd kon ik het niet opbrengen om ook nog de woonkamer te doen!
    Dus er gebeurd niks zoals ik dat wil en dat hoeft van mij ook niet maar in mijn ogen kan je best je rommel achter je opruimen toch?!

Ikzelf heb eigenlijk nooit zulke uitbarstingen en natuurlijk mag hij deze hebben.
    Misschien volkomen logisch zijn reactie maar dit gebeurde in mijn vorige relatie ook [ vanwege drugsgebruik waar ik niets van af wist ], hier luisterde ik dan wel naar en gaf ik hem ook antwoord.
    Waarop hij kwader werd en mij als boksbal ging gebruiken.
    Omdat ik dit voor het eerst mee maakte bij hem en even niet wist hoe ik moest reageren heb ik naar mijn oordopen gegrepen onder het motto "Ik zie wel wat er gebeurd".
    Achteraf had ik het beter aan kunnen horen inderdaad.

Bedankt iedereen voor de reactie's :D

Deel Deze Pagina