Volgens mij zijn ze in Zuid-Amerika wat goedgeloviger als het gaat om spoken en het hiernamaals enzo. Dus die grap werkt daar natuurlijk extra goed
In Japan is dat nog eens extra eng door die Ringu films natuurlijk... Precies datzelfde meisje Die films vind ik trouwens erg goed...
Falling Elevator Floor Stunt - Capitalbay Information Portal Of deze Ik zou ter plekke dood neervallen denk ik. (Halverwege het filmpje zie je geloof ik pas waar het echt om gaat)
Wel een beetje gevaarlijk voor dat meisje. Wat als één van die mensen nou echt doordraait en haar aanvalt? Ik heb een keer eerder zo'n filmpje gezien, waarbij ook zo'n "spookkindje" na een enge film in een lege hal van een bioscoop staat. Op een gegeven moment reageert iemand behoorlijk fel en rent op haar af. Het arme kind schrikt en er moet een volwassene bij komen om haar te helpen. Ik zou mijn kind nooit zoiets laten spelen. Ik zal wel even kijken of ik dat filmpje nog ergens kan vinden...
Off-topic, maar brrrrr, dat vond ik echt een enge film. Japanners zijn sowieso goed in enge films maken Ik kan dat andere filmpje trouwens nergens vinden helaas. Misschien kent iemand het wel. Het heeft een tijd lang op internet gecirculeerd.
Ik vind het niet grappig ik ben erg claustrofobie jeetje ik zou me hart in mijn keel hebben brrr. Nee dankje! Ik stap zwz alleen de lift niet in.
Anders ik wel. Ik vind t echt geen humor,sorry. Ik zou echt ter plekke dood blijven van schrik denk ik.
Die hebben wij gisteren ook gezien. Kan hem nu niet vinden. Het meisje schrok idd erg, was wel zielig voor haar gelukkig kwamen er meteen twee volwassenen. Wat als die geschrokken vrouw haar wat aan zou doen.