Even in fotoalbums opgezocht: Bodie en Galico. Heel fotogeniek, ook vanwege de rode ondergrond en het mijnverleden. Beide zijn in of vlakbij Californië dacht ik. Mocht je ooit die richting uit willen...
Voor wie ooit in Amerika komt (ja het is echt ver weg ik weet het). Detroit staat vol met verlaten gebouwen etc. Heel interessant. Yves Marchand & Romain Meffre Photography
Hier ben ik, denk ik 20 jaar geleden geweest. Ontzettend indrukwekkend. Ik zal de sfeer die daar hing nooit meer vergeten.
Tropicana is voor mij jeugdsentiment. In de jaren 90 als tiener zo vaak geweest. De beelden uit dat filmpje maken me best een beetje verdrietig
Nóg verder, maar wel heel speciaal: https://en.wikipedia.org/wiki/Civita_di_Bagnoregio Ik ben hier jaren geleden een aantal keer geweest - toen werkte ik er niet al te ver vandaan.
Zwemparadijs Tropicana gaat dicht | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Bracht niet meer genoeg op. Voor zover ik begrijp zit er nu nog wel in een gedeelte ervan die Aloha bar, die moeten wel weg geloof ik uiteindelijk maar nog niet per direct. Zijn ook nog actief op facebook (8 augustus in ieder geval nog wel).
Wat een mooie velaten dingen hebben jullie al gevonden. ik krijg er wel een ghost hunters gevoel van gaaf zeg!
Oke, er gaat nog wat gebeuren dus. Staat ook bij dat het een evenementencenteum moest worden. Dat is het ook niet echt toch? Ik begrijp dat het zwembadgedeelte nl nog steeds zo erbij ligt als achtergelaten aan het eerdere filmpje te zien. Je zou idd gewoon zeggen, geld erin pompen en weer openen (maar zo makkelijk is het helaas niet)
Dat bericht is van 2010, dus van het evenementencentrum is niets gekomen. Geen idee wat het nu gaat worden. Gewoon weer open doen zou ik zeggen , maar goed het is niet voor niets dichtgegaan natuurlijk. Edit: Cookies op AD.nl Bericht van juni 2015.