Hoi hoi, Ik heb een foto van het feest van mijn ouders. En daar staat een orb op wie ik gewoon eng vind, kijk maar. Tevens heb ik snachts het gevoel dat er iemand contact met me zoekt, frummeltje, ik mail je even met het hele verhaal. Wat vinden jullie van deze foto? liefs elanor
ik had 30 januari een mail gestuurd maar nog steeds niks op gehoord, krijg ik nog antwoord of is het nog steeds zo druk?
nog steeds druk, ik heb wat achterstand opgelopen met de readings. Heb via hier heel veel aanvragen gehad, maar daar buiten natuurlijk om. Ik begrijp de ongeduldigheid, maar ik wil wel een goede reading doen en dus neem ik er ook de tijd voor. Sorry voor het ongemak.
Heb je mail inmiddels ontvangen. Het kan even duren voor je antwoordt hebt. Wel wil ik zeggen over de foto dat een zogenaamde "orb" vanalles kan zijn. Stof, insecten, etc... Aangezien er veel beweging is op de foto, wellicht veel rook of vocht aanwezig, denk ik niet dat het paranormaal is. Echter uitsluiten kan ik dit natuurlijk ook niet. Ik hoop dat je even geduld heb, zodat ik met een passend antwoordt kan komen.
Hoi Frummeltje, kan je ook een reading geven zonder dat er iemand overleden is. Kan ik ook gewoon vragen stellen of informatie krijgen over levende personen? Groetjes, Shaula
Ja dat kan, maar heb dan wel een foto nodig om contact te leggen. Dat klinkt gek, maar het is echt zo.
Dit was ook mijn eerste gedachten. Vraag me eigenlijk ook af (niet vervelend bedoeld) Maar hoe merk/weet je nou dat je hoogsensitief bent?
heb je dan ook mijn reactie daarna gelezen? Je kan niet oordelen over of iemand met beide benen op de grond staat of niet door iemands verhaal. Geloof me, ik heb hier veel ervaring mee. Uiteraard ben ik en ook mijn team wel van mening dat wanneer wij andere bevindingen hebben deze ook mede delen. Hoe je kunt weten of je hoogsensitief bent? Eigenlijk begint het vaak dat je dingen voelt of ziet of dingen die er om je heen gebeuren die je niet kan verklaren. Dan ga je op een gegeven moment verder zoeken. Ben zelf altijd al "gevoelig" geweest, maar pas op latere leeftijd ben ik er iets mee gaan doen, omdat ik er klaar voor was. En dan vallen er heel veel puzzelstukjes op zijn plek. Oordeel dus niet te snel over iets, je kunt immers nooit weten. Ik begrijp echter de reactie wel, maar wees voorzichtig met hoe je iets neerzet. (dit is meer naar degene die die reactie neerzet). Het is voor de meeste mensen al moeilijk om er mee naar buiten te komen en soms zijn er ook inderdaad onverklaarbare dingen aan de hand. Maar dat kan je pas weten wanneer je onderzoek doet of een gesprek aan gaat met de desbetreffende persoon. Niet door hoe iemand schrijft of door een berichtje wat geplaatst wordt. Sorry het moest even van mijn hart, voordat er verkeerde conclusies getrokken worden.
Ik wil jullie allen bij deze laten weten dat ik over 2 weken met zwangerschapsverlof ben van mijn werk, dus dan hoop ik de achterstand snel weg te werken betreffende de readings. Nog even geduld dus!!!
YEHHHHHH (was al bang dat je mij vergeten was) nog eventjes en heb je ook zo'n heerlijk rijkdommetje in je armen! en rijk ben je dan hoor(echt wel) groetjes diana
ik vergeet niemand hoor en bedankt voor jullie geduld. Ja kan niet wachten tot ik haar in mijn armen heb! Ben er heel erg aan toe, momenteel erg veel pijn door zw.ichsias.... helaas....
Mijn vriend vertelde me afgelopen weekend dat hij steeds een schim ziet "lopen" in ons huis. Het is vooral in de woonkamer bij ons thuis dat hij diegene ziet lopen vanaf de deur vd hal uit onze zoon zijn slaapkamer naar de deur vd gang naar de voordeur. En het weekend waren wij een weekendje weg en sliep onze zoon bij ons op de kamer en toen zag hij ook steeds 's avonds die schim weglopen.
Sterkte en succes met de laatste loodjes frummeltje! Ik geef niet zo zeer readings maar heb wel veel ervaring op paranormaal gebied (al van kinds af aan) mochten er mensen zijn met vragen of op zoek zijn naar meer info ik heb een (prive)forum(zie onderschrift) (dit heb ik overlegt met Frummeltje)
Succes met de laatste loodjes! Lekker zeg bijna verlof, dat wordt echt genieten! Nou ik wacht de fotoreading van mijn foto's wel af, echt super dat je dat doet!
Oeh gaaf dit topic Ik heb zelf ook een spook verhaal ( nahja spookverhaal iets in die richting ) Mijn opa is deze zomer 3 jaar terug overleden. Mijn moeder is 2 dagen na zijn overlijden getrouwd ( Dit heeft ze gedaan omdat zijn laatste woorden waren wat er gebeurd die bruiloft gaat door..!! ) De nacht voor de bruiloft heb ik over mijn opa gedroomd en in mijn droom zaten we te praten over hoe gelukkig mijn moeder was met haar aanstaande man.. Mijn opa zei tegen mij vertel je moeder maar dat ik heb gevochten om haar zo gelukkig te zien ( mijn opa leefde al 23 jaar met chronische leukemie en de laatste 5 jaar ging het heel slecht en de artsen zeiden ook dat hij nog maar 6 mnd te leven had uiteindelijk toch nog 4 jaar vol gehouden ) en nu ze gelukkig is kan ik haar loslaten en daarom ben ik ook gegaan.. Tevens moest ik haar vertellen dat toen zij 16 was en toen mijn vader leerde kennen hij altijd gezegd heeft tegen haar dat ze met hem nooit gelukkig zou worden..!! ( dit wist ik dus echt niet ) tot toen.. Toen ik mijn moeder dit dus ook vertelde riep ze keihard dit kan jij niet weten!! heb dit nog nooit aan iemand verteld en begon daarna heel hard te huilen...Ik denk nog steeds dat het "toeval" is maar mijn moeder is er heilig van overtuigd dat dit niet zo is..