Ik heb je ook een pb gestuurd! Ik stuur er alleen nu nog 1 achteraan! Je hebt t er maar druk mee. haha
Nee, in dit huis niet. En we zijn ook de eerste bewoners dus het kan ook niet van iemand anders zijn. Heb vroeger wel een kat gehad. Maar die overleed toen ze 18 jaar oud was. Dus de trap op rennen kon ze niet meer. Kwam trouwens nooit boven. Dus ik zou het echt niet weten.
aan de dames waar de tv van uit springt: mijn vader heeft dit ook gehad, het bleek te komen omdat er buiten iemand met een afstandsbediening de auto op slot/alarm zette! wil niet zeggen dat er bij jullie niet meer aan de hand is, maar dit is dus ook nog een mogeiljkheid
Was je erg hecht met die kat? Het kan namelijk zijn dat deze nog steeds aan je hangt ondanks dat hij/zij overleden is. Als dieren een sterke band met hun baasje hebben of een ander iemand zie je vaak dat ze daar nog steeds aan hangen. Dit gebeurt veelal met katten en honden.
Heel mooi dat je dit neerzet! Soms kan het zijn dat het wel een natuurlijke oorzaak heeft, maar soms kan je er ook geen verklaring voor vinden. Toch is het altijd belangrijk om ook naar dit soort verklaringen te kijken.
Niet in het bijzonder nee. Heb haar wel 18 jaar "gehad", maar het was echt een buitenkat die niet heel erg van knuffelen ofzo hield. En ik haar die geluiden steeds boven en op de trap, plekken waar mijn oude kat nooit kwam (zo ie zo nooit in dit huis geweest)
In Mexico speelt dit heel erg he, dat overleden mensen in de buurt blijven. Daar is het geloof dat als je ouders overlijden ze in het ouderlijk huis blijven zitten. En elk klein dingetje dat voorvalt (die veelal heel logisch te verklaren zijn) zijn volgens hun dan tekenen van de dode. Nou is mijn vader net terug van een bezoek aan mijn stiefoma die in Mexico woont. En haar man is dus overleden (al een paar jaar geleden). En bij elk klein dingetje werdt er gezegd "kijk, pa is weer in de buurt" En dan kan het gewoon iets doms zijn als bv een blaadje dat uit een boompje valt. Mijn vader houdt daar helemaal niet van en begon al die dingen te verklaren. Nou moet je dat dus niet doen! Hij werdt zonder pardon het huis uit gezet (??!!!) Nou voegt dit niet echt iets toe aan het topic, maar vind het wel grappig dat dit soort dingen in sommige landen enorm spelen.
Mijn TV reageert op de lichtknoppen hier in huis, Zodra ik een lamp aan of uit doe gaat mijn TV ook heel even aan en uit En dan maakt het niet uit welke lampenknop in huis mijn tv heeft dan even een kleine inzinking (heb een nieuwe TV geen oude bak ) Verder sta ik zelf erg open voor geesten e.d. Ik heb je inm. ook al een PB gestuurd (de zoveelste die je hebt gekregen haha) Maar ik voel de aanwezigheid van mijn oma heel sterk om mij heen. Mijn oma is heel plotseling overleden toen mijn zoon een week oud was... Soms denk ik aan mijn oma en zie ik plots allemaal sterretjes verschijnen (heb geen hoge bloeddruk ) En mijn zoon reageert ook op dingen die ik niet kan zien. Hij kan 's nachts heel overstuur wakker worden en dan enorm gefocust zijn op 1 punt en maar wijzen en dah dah dah zeggen. Hij ziet dan wat wat ik niet zie dus... Dit is niet mijn oma denk ik maar iets anders waar mijn zoon bang voor is. Frummeltje ik stuur je vandaag even de foto's waar je om vroeg
Ik had in het vorige topic ook al geplaatst dat ik af en toe een hartslag hoor over de babyfoon. Bang ben ik er helemaal niet van. Frummeltje jij zei toen dat jij het ook niet wist of het wel iets paranormaals (mag ik dat zo zeggen) was. Gisteren hoorde ik het weer en toen zei ik hardop: "hé ben jij er ook weer". En toen hield het op, heb hem denk ik weg gejaagd
Het is juist goed dat je dit plaatst, want het is altijd belangrijk dat ondanks dat het heel erg paranormaal lijkt, nuchter te blijven en naar de meest voorkomende verklaringen te kijken. Wanneer je er te veel mee bezig bent dan ga je alleen maar dingen zien en horen die er niet zijn. Dus een nuchtere kijk op dingen is niet geheel onbelangrijk. Overigens wil het natuurlijk niet zeggen dat er niets is he.
In principe maakt het niet dat de kat nooit in je huis is geweest, daarom kan hij er wel zijn. Heb je de mogelijkheid om audio op te nemen als je het weer hoort? Is het op gezette tijden dat dit gebeurt? Het zou namelijk wel eens niet paranormaal kunnen zijn, maar omdat zeker te kunnen beoordelen heb ik dus audio nodig om te luisteren of wellicht een foto....
Een foto gaat denk ik wel lukken, moet ik even gaan graven in de berg. Maar audio gaat denk ik niet lukken. Het is volgens mij geen vaste tijd en altijd maar even. Het is het geluid dat er een kat de trap oprent, dus die is zo boven natuurlijk En daarna is het vaak even stil. Maar zal even gaan kijken voor een foto. Bedankt!
Beste frummeltje31, Deze foto heb ik vorige week gemaakt in mijn slaapkamer. Wat denk jij? Is het een entiteit of lag het gewoon aan het toestel zelf. (In ieder geval wel knap geschoten dan.)8) Groetjes Patricia http://img.photobucket.com/albums/v40/luckiegirll/7e868599.jpg
Ja ik zag eerst niet wat het was maar ik zie er nu een persoon in. Een meisje of jonge vrouw? Maar heeft ze dan een hond op schoot ofzo.... ik kan die bobbel links op de stoel zegmaar niet plaatsen.