spookproblemen/hulp/advies

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Het lijkt mij een beetje op een langnek dinosaurus. Daar is ooit eens een tekenfilm van gemaakt, maar na lang zoeken op het google, helaas niet gevonden. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :)

2. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Nou ik houdt zowiezo niet van fake foto's!!
    Het gebeurt nog wel eens dat mensen foto's gaan bewerken.
    Maar ik vindt dat je met zulke dingen niet moet spotten!!
    Ik wacht rustig af op het antwoord van frummeltje31.

(In ieder geval op de stoel zelf ligt nog wel altijd het speelkleed van me dochtertje op
    maar je moet er zeg maar door heen kijken om te kunnen zien wat ik bedoel.)
    http://img.photobucket.com/albums/v40/luckiegirll/26528dd0.jpg

O'ja en er zullen ook mensen zijn die zeggen maar wie neemt er nu een foto van een stoel in haar slaapkamer.
    Er is natuurlijk wel wat vooraf gegaan.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik zie ook een klein meisje zitten.
    Maar ik kan de stoel niet vormen, het lijkt net of hij op twee poten schuin tegen de muur aanstaat.

Kun je ook eens een foto maken met daglicht?

4. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
  5. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    ik zie ook op de eerste foto een meisje.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik dácht ook wat te zien, maar nu ik die stoel zo bij daglicht zie dan zag ik dat speelkleed.

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    in die stoel zag ik direct al een konijn en de laatste bij dag bevestigde dat.

8. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    ook ik heb een pbtje gestuurd

9. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Een ding weet ik zeker het is niet het konijn.
    Dat weet ik gewoon zeker!!

Frummeltje31 ik heb je ook een pbtje gestuurd.

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    nou nou ik hoop dat je je niet beledigd voelt door mijn reactie, want dat was niet de bedoeling. Ik heb problemen om in het donker, of met donkere afbeeldingen, afstanden goed te kunnen inschatten. Ik zag één van die schuine vlechtstroken aan voor een nek, en het hoofd van het meisje, waar sommigen het hier over hebben, als de kop van de zg. dinosaurus. na lang staren naar de foto kan ik nu aan de rechterkant iets opmerken wat voor een meisje zou kunnen doorgaan.

Nogmaals, ik vind het jammer dat je mijn reactie opvat als een bespotting :(

11. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Wow,dat is wel een heel duidelijke foto..Ik zie echt een meisje zitten met lang haar en het lijkt wel alsof ze haar handen voor haar mond houdt. Of in ieder geval 1 hand

12. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ook ik zag een meisje op de foto

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik had daarnet wel iets 'raars'...

Ik legde Alyna in bed, en ze was alsmaar tegen iets aant lachen.
    Toen ik vroeg 'wat zie je dan?' zei ze een woord dat ik niet goed begreep.(Het leek op 'voke', zo zou ze haar opa noemen als die nog leefde. Hij is nu zo'n 3,5 jaar overleden.Maar goed, ik weet dus niet of ze dat zei)
    Ik weet niet waarom, maar ik vroeg of hij/zij Alyna rustig wou laten slapen. Toen ik buitenging had ik het gevoel dat er iets langs m'n arm streek en 'bij' me was.
    Toen heb ik gevraagd of 'het' mij ook met rust wou laten.
    (heb sindsdien Alyna niet meer gehoord overigens, terwijl ze echt serieuze pret had toen ik haar in bed legde)

Voel me nu een beetje raar...niet angstig maar wel ongemakkelijk. En er kriebelt soms iets in m'n nek, heb ik het gevoel.

Wat denken jullie van dit verhaal?
    Ik geloof normaal niet echt in zo'n dingen (meer omdat ik een schijtluis ben en het eigenlijk niet wil weten :p)

14. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Het is absoluut een bijzondere foto, maar om de foto goed te kunnen beoordelen moet ik nog even verder kijken. Misschien kan ik de foto wat lichter maken. Ik pb je even!

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Kinderen zijn vaak heel gevoelig voor het paranormale en "zien" veel meer dan volwassenen. Dus het zou heel goed kunnen dat het opa is geweest. Je hoeft er niet angstig of bang voor te zijn en je hebt ook heel goed gereageerd door te vragen of "het" je met rust wilde laten. Dat heb je echt goed gedaan. Opa maakt zich vast op een andere manier kenbaar, waardoor je niet meer zo bang wordt.

Dat heb ik ook met mijn oma. Ik wil haar niet zien, maar ik voel haar en ik ruik vaak haar geurtje. Dan weet ik dat ze er is, ;)

16. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik wilde nog even laten weten dat ik echt alle mailtjes en readings zal beantwoorden, maar ik heb echt zoveel reacties gekregen, dat het even kan duren voor je antwoordt krijgt. Ik wil gewoon graag voor iedereen een goede reading verzorgen en niet gehaast te werk gaan.

Dus je krijgt antwoordt, het kan alleen even duren. En momenteel ben ik ook een weekje op vakantie, :D

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel Frummeltje. :)
    Geniet van je vakantie!

@mammie patricia; ik heb je foto even een beetje bewerkt(hopelijk vind je het niet erg) en ik zie ook wel echt iets...

18. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    graag gedaan! wat heb je precies gedaan met de foto??? Alleen lichter gemaakt? Aan een foto moet je namelijk niet teveel bewerken. Maar lichter maken is geen probleem. En zo ziet de foto er wel heel duidelijk uit!

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    lichter en iets scherper gemaakt, verder niks.
    Als je wil kan ik 'm ook wel alleen lichter maken. ;)

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Is het niet gewoon die knuffel die aan die speelboog hangt? Zie daglicht foto... Die is er rechtvoor genomen, als je bedenkt hoe die er van ze zijkant uitziet kan het best zo zijn. De armen zijn dan die bogen.

Ik geloof er wel in hoor, maar heb toch mijn bedenkingen bij deze foto. Frummeltje, kan jij ook een "vibe" oppikken bij deze foto dan?

Deel Deze Pagina