whahahaha hey das een idee nou ik kon vroeger (jaar of 10 terug) nog wratten/hoofdpijn en dit soort dingen ook wegnemen bij mensen, vind het jammer dat ik het kwijt bent ;(
ik weet ook niet wat het is maar als ik echt buikpijn heb dan moet mijn vriend zijn hand op mijn buik leggen en dan trekt het ook langzaam weg. Hoef het er niet met hem over te hebben over deze gave want hij wil er niets van weten.
Het zou heel goed kunnen dat de entiteit weer terug is. Ik weet niet wat er vorige keer gedaan is om het weg te krijgen. Maar soms wordt het tijdelijk even rustig en begint het weer van voor af aan. Mijn vraag aan jou is, merk jij het alleen? Heb jij er alleen last van? En gebeurt het alleen als jij in de buurt bent? (niet persoonlijk bedoelt hoor!)
Heb helaas niet zoveel ervaring met deze gave, alhoewel het een wel een mooie gave is. Als je mij even een pbtje stuurt, dan geef ik je het adres van de website en wellicht kun je daar informatie of advies inwinnen!
Nee hij wil er echt niets van weten. In het begin van dit topic heb ik ook geschreven dat ik met overleden mensen kan praten en ze kan zien. Wanneer ik het wil of ook wanneer ik het eigenlijk niet wil. Heb een hoop meegemaakt wat voor andere mensen heel erg schrikken was toen ik ze iets vertelde wat ik dus eigenlijk helemaal niet kon weten. Maar mijn vriend wil ook hier niets over weten. Ik weet niet wat het is. Misschien bang ofzo....
ik denk inderdaad ook dat het bang zijn voor het onbekende is hoor. Ikzelf ben ook heel erg gevoelig voor geesten , en als je dit dan tegen vrienden zegt kijken ze je aan (dat hebben ze geweten ook whehehehe daarbij het is ook wat voor mensen die hier geen ervaring mee hebben.dat komt aan als een baksteen.
ja hier ook. Men dacht wel een oo die lult uit haar nek totdat ik eindelijk eens contact kreeg zonder dat ik het wilde eigenlijk en ik een hoop kon vertellen. Toen kwamen ineens wel de interesse's.
ken iemand die het voor mij heeft gedaan ( weet niet hoe heeft ze op afstand gedaan )en had daarna ook geen last meer van. Meestal hoor ik het en heel af en toe mijn man ook, vooral die harde knallen daar schrik hij wel eens van maar zien of kleine geluiden hoort hij nooit. Maar het meeste gebeurt rond mij ( ik schijn de focus punt te zijn ). ( zit alleen in mijn slaapkamer en gang tot nu toe ik heb een witte kamer dus zie een twee drie niet als er iets voorbij komt ( als het wit is van gedaante ), vorige keren zag ik hem altijd in de avond. heb hem toen gevraagd of hij wou ophouden omdat ik wou slapen en dan bleef het weer stil maar in de morgen wordt ik dan weer wakker met klapperende deuren en nu dus een soort gerinkel. tja wat het dan wilt ??? ik weet het niet.
mens eigen he, eerst zien dan geloven . ach en daabij , we weten zelf of je het echt ziet/hoort nietwaar
brr creapy topic. maar ook nieuwsgierig. ik had dit vroeger, maar heb t geblokt. vond het te eng ook al heb ik geen nare ervaringen. wel heb ik een vraag iets waar we al heel erg lang mee lopen. het gaat om een foto of egenlijk meerdere. hier staan mijn man en ik op met Darryl* er zijn vier fotos gemaakt allemaal achter elkaar en allemaal van uit bijna dezelfde hoek. maar op 1 foto zie je een witte jurk ofzo in een spiegel en bij de andere fotos niet.we hebben gekeken of het een weerspiegeling van iets kan zijn, maar dat is niet het geval. iemand enig idee wat dat kan zijn geweest en wat het betekende? 2 dagen later is darryl* overigens met spoed opgenomen.
Zo iets heb ik ook telkens, als ik op de bank zit, en achter mij is dan een stuk muur, met een tafeltje en een plant erop.. Als ik mijn zoontje dan over mn rechter schouder houd, zo dat hij een boertje kan laten na zijn flesje, is hij altijd heel geconcentreerd daar heen aan het kijken, gaat hij lachen en/of brabbelen daar na toe.. Maar ik zie echt niks hoor! En het duurt dan ook altijd even voordat ík weer zijn aandacht krijg. 1 kat van me, kijkt soms ook straks naar dat 'hoekje', en een vroegere hond heeft dat ook regelmatig gedaan. Best vreemd, en vraag me toch echt af wat dat kan zijn. En het is ook alleen maar bij dat hoekje.
Kinderen en dieren zijn er helemaal gevoelig voor. Hier ook een kat die regelmatig de muur zit te bestuderen. En ik zie echt niks. En altijd zijn het dezelfde stukken muur.
Zie dat niet als een gave eerlijk gezegd. Als ik buikpijn heb doet mijn vriend dat ook. En door de warmte van zijn hand en omdat ik me gewoon heel prettig voel bij hem trekt de pijn weg.
Zou je dat voor mij een keer kunnen doen dan? Of werkt dat niet zo? Mijn opa is vorige jaar overleden. Net voordat ik zwanger was van Milan. Soms heb ik het gevoel dat hij bij me is. Soms voelt het prettig aan, soms ook niet. Vraag me af of hij dat is of dat ik me gewoon wat inbeeld.
Ik heb vroeger ook veel gezien maar heb het nu eigenlijk geblokt. Heb ooit een auto ongeluk gehad en de boom waartegen de auto knalde stond iemand. Voor mijn gevoel heeft ie er voor gezorgd dat ik er minder ernstig aan toe was. De auto was namelijk totall los aan de kan waar ik zat. Sindsdien heb ik me er dus eigenlijk voor afgesloten terwijl het juist een hele positieve ervaring was. Ik heb soms wel het gevoel dat er contact gezocht word. Dat ze me aanraken. Ik voel dan bijvoorbeeld een hand op m'n arm of schouder, en krijg ook alleen op die plek kippenvel. Ben soms wel benieuwd wat ze willen, maar aan de andere kant vind ik het ook weer heel eng.
Ik heb t nu eigenlijk niet echt meer, maar voorheen kreeg ik soms dingen in mijn dromen binnen.. Tenminste, het leek in mijn droom misschien was t een soort buitenbewust zijn of iets.. Ik was zwanger, geloof 14 weken en toen kwam mijn overleden tante in mijn droom naar mij toe om te vertellen dat ik niet meer moest vragen en twijfelen maar we een gezonde zoon zouden krijgen. (We waren toen al weken aan t discussieren wat we dachten dat t geslacht zou zijn..) En echt waar precies 1 week later hadden we een echo en kregen we te horen dat we een zoon zouden krijgen. Ook had ik een x onwijs rot geslapen, echt zo'n raar onbehagelijk gevoel had ik.. De dag erna zou ik een meeting hebben maar had t gevoel dat ik thuis moest blijven want het ging slecht met mijn oma maar de dokter had gezegd nee duurt nog wel even. Toch thuisgebleven die dag en wilde perse naar me oma toe, dus wij allemaal erheen en me zoontje van 6 weken oud meegenomen. Toen we daar waren ging t opeens slechter met mijn oma en moest de rest vd familie ook komen. Ik had t gevoel dat zij ons gauw zou verlaten en ben even weggelopen om te roken en precies toen ik een enorme rilling kreeg en echt even naar adem snakte zelf (mijn vader en zusje zagen t en vroegen wat er was) en toen zei ik.. Oma is heengegaan. Hun renden gelijk naar mijn oma der kamer en jahoor precies toen is zij van ons heengegaan. Ik wist t gewoon.. Echt enorm vreemd. Ook zo met mijn vriend. Toen ik hem leerde kennen wist ik al precies die hoort bij mij. (Ok zullen meer mensen misschien hebben met hun partner) Maar wij konden mekaar een jaar voordat we ook echt wat kregen samen en hebben daartussen meerdere keren geen contact gehad en andere relaties aangegaan en elke x maakte we t beide op hetzelfde moment uit met die partner zonder dat we t dus wisten van elkaar. Ook had ik toen al vaak dromen over hem als mijn partner en wist ik dat we samen kinderen zouden krijgen. Terwijl hij eigenlijk geen kinderen wilde (dat riep hij toen altijd..). Ook wist ik bij mijn miskraam al met testen dat t fout zou gaan en de maand erna toen ik weer zwanger was wist ik dit zit goed. Wist zelfs al voordat ik teste dat ik zwanger was. Echt gewoon gevoelens die opeens mijn hoofd inkomen dan zeg maar. En heb ook sterk de eigenschap dat ik mensen vaak precies op het goede moment opbel omdat ik t idee heb dat er wat mis is met ze..