Heb je een mogelijkheid de foto naar mij te mailen??? Dan kan ik hem onderzoeken voor je en eventueel " readen". Alles wordt vertrouwelijk behandeld.
Ik maak voor iedereen tijd! Maar momenteel ben ik er druk, dus het kan even duren. Ik heb alleen een foto nodig van jou of van iemand met wie je contact wil. En uiteraard wat je graag wilt weten, zonder dat je teveel informatie prijsgeeft. PB me anders even!
Ik had hier al een topic over geopend (gezicht in raam) en werd hier naartoe verwezen. Veel zien het niet maar ik blijf een gezicht zien links in het raam. Wat denk jij? En als het zo is; wie is het? Alvast enorm bedankt! Bekijk bijlage 49603
Hoi, Erg leuk dat er zo'n topic is, vind het leuk erover te lezen. Mijn oma is afgelopen sept. overleden. Wij hebben het idee dat oma soms bij ons is. (ik heb zelf geen gave hoor) We hebben het een keer gehad, dat de afstandsbediening tussen ons inlag (helemaal bloot, er lag niets tegenaan) en ineens springt hij over op een andere zender... Deed oma dit??? Zitten we te eten, gaat 1 van de lampjes boven de tafel helemaal heen en weer, terwijl er geen raam openstond en geen deur, dus geen wind) Ik voel bijna elke avond dat er een windvlaag over mijn gezicht gaat. Ik zou graag willen weten of dit mijn lieve oma is. Het zou anders alleen de opa van mijn man kunnen zijn (denk ik) Gr Pief
Nancy79, Heel erg duidelijk...ik zie het ook hoor. Ben benieuwd wat voor reacties erop komen. Gr Pief
Ik zie linksonder bij dat raam waar die streep zit een poppengezicht lijkt het wel, met 2 flink krullende staartjes naast het gezicht. Ligt er een pop in die kamer?
bij de 1e zw.schap droomde ik dat ik zomaar ineens zou bloeden uit het niets. deze zw.schap werd een miskraam bij de 2e zw.schap droomde ik weer dat ik ineens zou bloeden en ook dit werd weer een miskraam daarna droomde ik na deze miskraam dat ik weer een enorme bloeding kreeg en ik kreeg dit ook omdat er wat van de placenta was blijven zitten. bij de 3e zw.schap wederom hetzelfde en weer een miskraam. Bij de 4e zw.schap droomde ik wel over baby's maar droomde nooit over wat het was, ik kon het gewoon niet zien in deze dromen. Deze zw.schap ging goed en onze dochter werd geboren. Bij de 5e zw.schap hadden we een echo met 8 weken, alles was dik in orde.Over 4 weken moesten we weer komen. Maar in deze weken droomde ik over dat we dus de echo zouden krijgen met 12 weken en dat we dus een beebje zouden zien die niet goed gegroeid was en geen kloppend hartje meer had. Ook dit kwam uit! Bij de 6e zw.schap droomde ik ook weer gewoon over baby's en vorige maand is onze 2e dochter geboren! Toen mijn lievelingskat is overleden heb ik er erg veel verdriet van gehad, nu nog. Maar heb maar 1 keer over haar gedroomd en deze leek heel echt.Ze kwam afscheid van me nemen in deze droom. Ze sprong nog 1 keer bij me op bed en kwam even op me liggen zoals ze altijd deed, daarna gaf ze een afscheidskopje en sprong van bed af, toen werd ik wakker en heb enorm liggen huilen. Het was zo echt. Frummeltje, wil je ook een reading voor mij doen?
Ik zal trouwens mijn spook"verhalen" ook even neer zetten. Ik was 8 jaar oud en sliep dat weekend bij m'n vader. Mij opa lag op sterven, want die had kanker.. Mijn vader bracht me die avond op bed en halvewege de nacht werd ik wakker en ik liep naar beneden. Mijn opa was dood... M'n vader zei; dat ik niet zo gek moest doen en weer lekker moest gaan slapen. Nog geen paar min later belde mijn tante om te zeggen, dat zijn vader.. mijn opa overleden was. Mijn beste vriend is in 2005 overleden. Ong 8 maanden na zijn overlijden gingen we met school op werkweek. Ik had een klasgenootje die "andere dingen " zag. We zaten met z'n alle in een huisje en ineens zegt ze tegen me: Er zit een jongen naast jou. Ik vraag zonder een naam oid te noemen hoe hij er uit ziet. Zij wist niets van mn beste vriend af! Ze begon me te vertellen hoe hij er uit zag en wat voorn schoenen hij altijd graag droeg! POTVERDORIE!!!! Dit klopte tot in de details... Ik voelde een koude bris langs mn schouder gaan, waarna ik een koud gevoel kreeg op m'n schouder. Hij had zn hand op mijn schouder gelegd en hield me stevig vast. Vervolgens zet ik een nummer op; m'n klasgenootje zegt, dat ik dat nummer afmoet zetten, want hij wordt er verdrietig van! Ik wist waarom, maar dat vertelde ik haar niet. Zo achterdochtig mogelijk vroeg ik; waarom moet ik deze afzetten?! Ze zegt; deze is als begin nr op de crematie gedraait! Dit was zó freaky!! Vervolgens komt een andere vriendin er bij en die zegt dat haar buurmeisje aan 't bevallen is. ( tevens een vriendin van mij ) M'n klasgenootje zegt; ..... zegt dat het een meisje wordt! Vanacht om die en die tijd wordt ze geboren. Volgende dag belde mijn moeder op, om te zeggen dat ze bevallen is van een gezonde dochter om die en die tijd! Dit klopte exact!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/178547-iets-kamer.html Mijn verhaal...... Heb ondertussen een medium hier thuis gehad die hier bezig is geweest. Mijn jongste zoon slaapt nog steeds bij mij in bed. Oudere zoon slaapt nu op die kamer,maar vroeg vanavond of hij in mijn bed mocht slapen,want hij was bang.
ik zou weleens in aanraking willen komen, met mijn overleden opa.. maar ik ken niemand die dat kan ! help! iemand iedeen
Ik hou van deze paranormale dingen. Helaas zelf niet zoveel ervaring mee maar ik heb wel een verhaal. Een jaar of 5 geleden lag ik in bed te dromen. Alleen deze droom was op een ander niveau dan anders want ik kon me precies bedenken wat ik wel en niet moest doen in bed en mijn dekens voelen om me heen. In dit onderbewustzijn liep ik een kamer binnen en daar zat mijn lieve opa. Helaas is deze schat al 17 jaar niet meer bij ons maar in deze kamer zag ik hem eindelijk weer. Ik heb tranen met tuiten gehuild, in mijn onderbewustzijn maar ik wist dat ik zodra ik mijn ogen open zou doen ook mijn kussen en wangen nat van de tranen zouden zijn. Ik heb mijn opa weer eens lekker kunnen knuffelen en ik kon zijn parfum ruiken en zijn prikke baard op mijn wang voelen. Dit alles heeft nog geen 5 minuten mogen duren helaas want op het moment dat ik dacht "niet je ogen open doen want dan is hij weg" deed ik dit dit wel. Ik ben er van overtuigt dat hij bij me was en ik zou zo graag willen dat hij en mijn oma vaker langs kwamen en dit lieten merken. Afijn ik weet niet of de TS mij een reading zou kunnen en willen geven maar bij deze bied ik mij ook aan.
Joh wat een verhaal! Ik heb zo'n vermoedde dat de persoon of iets in kwestie nog niet helemaal is verdwenen. Misschien toch weer laten komen of Derek een mail sturen.
Ik heb haar een mail gestuurd dat de problemen nog niet weg waren,maar ze reageert niet meer Dat mijn overleden eerste man hier nog is was vrijwel snel duidelijk. ''Hij heeft spijt van een aantal dingen" Laat ik het zo zeggen.
Ahha dus je weet wie het is maar hij kan waarschijnlijk nog niet weg gaan als niet alles uit de wereld is geholpen. Jeetje meid vind het wel raar dt die vrouw niet meer reageerd zeg. Misschien eens verder kijken naar een ander want dit lijkt me ook niet prettig.
Interessante topic. Ik heb genoeg meegemaakt om te weten dat er meer is dan wij zien. Frummel, je heb een pb!
ongeveer een week geleden heb ik een email gestuurd naar bovenstaand emailadres. kan het zijn dat ik nog geen antwoord heb of wordt er niet meer ´geread´?