Spookt het in mijn huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca2504, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vannacht werd mijn dochter huilend wakker. Dit gebeurt tegenwoordig elke nacht om dezelfde tijd, ik laat haar meestal even liggen en soms valt ze weer in slaap. Ik heb een babycam dus ik houd het dan altijd even in de gaten. Dit keer leek ze weer in slaap te vallen, maar toen ik de camera net weg wilde zetten hoorde ik opeens een zware adem vlak voor de camera. Net of er iemand pal voor/naast stond. Het duurde 10 sec en was toen opeens verdwenen. Mijn dochter begon meteen weer te huilen. Het is niet de eerste keer dat er rare dingen gebeuren en ik vond het zo eng dat ik mijn dochter gelijk uit haar kamer heb gehaald. Meestal ben ik vrij nuchter maar dit kwam gewoon uit het niks en verdween ook weer zo snel als het gekomen was. Later legde ik mijn dochter weer terug op haar kamer en toen zag ik achter het raam van de woonkamer opeens een rood lichtje dansen.. Ik was te bang om te gaan kijken dus ben snel terug in bed gedoken. Ik wil hier niks van weten, vind het doodeng!

Ik heb ook met de camera al gehad dat het muziekje opeens aan ging midden in de nacht, terwijl je daarvoor op een knopje moet drukken :( Er is een keer terwijl ik weg was geweest een licht spontaan aan gegaan, en laatst stapte ik uit mijn auto, haalde de sleutel uit het contact maar de muziek bleef gewoon doorspelen.

Meestal geloof ik het niet zo en ik had het ook voor mezelf al gerelativeerd maar nu met al deze dingen bij elkaar vind ik toch een beetje eng worden. Heeft iemand advies of tips wat ik kan doen om dit weg te krijgen uit mijn huis? Ik durf niet eens meer te slapen.. :)

2. Brrr wat eng!!

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn meisje had het snachts ook heel veel.....Toen ze nog heel klein was, lag ze vaak lekker te slapen en begon ze ineens uit het niets te huilen. Dan kwam ik op haar kamertje en dan keek ze steeds weer dezelfde kant op. Toen ze wat ouder werd, begon ze te wijzen. Ik vroeg dan wat er was, en dan zei ze dat er een man stond. Nu maak ik zelf vanalles vaak mee, en me zoontjes hebben ook al eens een man op bezoek gehad die ze beschreven als mijn opa, die ze niet eens gekend hebben, want die overleed al voordat ik geboren was....Trok me er dus niet zoveel van aan. Totdat ze er beneden ook mee begon. Dan zat ze in de box en zat ze steeds met haar handje in de lucht dezelfde kant op, de ene keer huilde ze, de andere keer brabbelde ze. Maar ze was wel echt even van de wereld, kon dan geen contact met haar krijge. Nu ze ouder is alweer 4 jaar komt het steeds minder voor, dat ze snachts wakker word door iets op de kamer.....Wat het is ik weet het niet, maar ik stoor me er niet zo aan. Ik heb ook nooit een babyfoon gebruikt bij alle 3. Ja 1x bij de oudste en ik hoorde vanalles dat ik helemaal gek werd! Ik heb dat ding weggedaan, en heb de deur beneden altijd op een kiertje gelaten en boven ook, af en toe even om het hoekje kijken voldeed me prima bij alle 3 kids.......

Ik heb geen tips om het weg te krijgen, misschien andere dames hier wel. Succes ermee!

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    ik heb ook niet echt een tip maar als er niks vervelends gebeurt zou ik er niet teveel aan doen.. Hier in huis gebeuren ook best wel wat "vreemde dingen", lampen die vanzelf aan en uit gaan, dingen die kwijt zijn en ineens midden op tafel liggen, deuren die vanzelf open gaan, schilderijen die van de muur vallen en inderdaad de hond en de kinderen die naar iets kijken, blaffen en praten.. Ik maak me er niet druk om.. Het hoort een beetje bij dit huis, vorige bewoner is hier overleden.. Bij mijn zoontje op zijn kamer heb ik op een gegeven moment wel gevraagd of "het" weg wilde gaan.. Hij kon niet slapen, werd snachts wakker en zei dan ook dat hij steeds wakker werd gemaakt door een meneer.. Ik heb gevraagd of hij mijn zoontje snachts met rust wilde laten en dat als mijn zoontje zei dat hij wilde slapen dat hij dan weg moest gaan.. Het is nu een stuk minder..

Misschien kun je op de kamer van je dochtertje vragen of diegene die daar zit weg wil gaan omdat je dochtertje het niet leuk vind.. Heb ook gehoord dat het helpt als je met witte salie langs alle randen in de kamer moet gaan (maar dat weet ik niet zeker hoor..)

Succes ermee! En nogmaals als er niks vervelends gebeurd, maak het dan voor jezelf ook niet erger..

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hoort/ziet je man die dingen ook?
    Mijn zoontje had dit ook in ons vorige huis maar hij wilde echt vaak zijn slaapkamer niet in.Toen we daar gingen wonen heeft het 2 wkn geduurd voordat hij die kamer in ging.
    We zijn toen bij een kinderfluisteraar geweest vooral ivm zijn slaapproblemen en die vertelde dat hij een een zware negatieve,benauwde energie voelde in zijn slaapkamer.Voor ons viel alles op zijn plek,op een andere kamer gaan slapen en dat ging toen prima.

Het zou dus goed kunnen,als jij echt het gevoel hebt,het eng vind en er wat aan wil doen zou ik gewoon eens gaan praten met iemand die er meer in thuis is.

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Als je het denkt zou ik zeker weten even een goede paragnost in arm nemen en die door je huis heen te laten gaan om het eventueel mocht het nodig zijn te zuiveren.

Tip ga niet zelf met salie door het huis als er echt wat zit, slechtste wat je kan doen want hierdoor kun je het erger maken. Salie is een hulpstuk maar de persoon is diegene die hetgene wat in je huis zit er uit haalt.

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    haha, gelukkig dat er iemand is die het dus wel weet ;)

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou denk ik gewoon datgene wat je stoort te verzoeken weg te gaan.
    Soms wil dat nl wel helpen. Als het weer gebeurd de kamer inlopen en zeggen:
    Ik wil dat u weg gaat, en niet meer terug komt. U maakt mijn dochter bang en dat wil ik niet. Dit is óns huis, vertrek!

Heeft mn broer ook gedaan in zijn huis, en vanaf dat moment was het weg.

9. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Durf het bijna niet te bekennen hier, maar ik heb ook het gevoel alsof er iets in mijn huis is.
    Ben altijd alleen ´s nachts met mijn dochtertje omdat mijn man op zee werkt en dat maakt het er niet makkelijker op...
    Mijn dochtertje ziet een 'spookie' en praat er ook tegen, ze kan hem ook beschrijven, ze ziet hem ook steeds in het halletje waar ook haar kamertje is.
    Ik deed dit af als kinder fantasie en maakte er niet veel ophef over.
    Maar ze blijft volhouden dat er een spookie is.
    Ben nu wat huiverig geworden omdat ze soms helemaal overstuur wordt en er een paar weken geleden ineens de speelgoed rups begon te praten midden in de nacht..
    Deze stond hoog, buiten mijn dochters bereik en kan ook alleen in werking worden gezet als je een knop indrukt....:$
    Misschien is het allemaal een samenloop van omstandigheden maar vind het zelf ook wel een beetje spookie worden allemaal....

10. We wonen in het huis van de grootouders van mijn vriend, zijn opa is hier overleden een paar dagen nadat hij mij voor het eerst had ontmoet. Twee maanden later zijn wij hier ingetrokken. Hij was toen zo blij dat mijn vriend eindelijk iemand had gevonden. Ik dacht dus altijd dat als er iets zou zijn, dat hij het dan misschien wel zou zijn en hij een beetje op zijn achterkleindochter lette.. Maar als het iets goeds is zou het je toch niet bang moeten maken? Of ja misschien maak ik mezelf ook wel bang natuurlijk. Ik heb wel voordat ik mijn dochter terug op bed legde inderdaad gewoon hardop gezegd dat als er iemand was of ze alsjeblieft weg wilden gaan omdat we wilden slapen. Misschien dat het geholpen heeft.

Mijn vriend sliep op dat moment, ik heb hem wel wakker gemaakt omdat ik ook bang was voor inbrekers maar hij zag/hoorde verder niks. Hij wordt sowieso nooooit wakker 's nachts van welk geluid dan ook.

Mocht het echt storend worden dan zal ik toch eens rondvragen naar iemand die me kan helpen ermee.

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mocht je hulp gaan vragen, vraag het eens aan één van de oudjes in het dorp. Zij kunnen vaak meer dan je denkt. ;)

12. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hoi meiden,

ik heb voor jullie eventueel wel een adresje waar je terecht zou kunnen. Professioneel en gratis! PM me maar even, ik denk niet dat ik hier een link mag plaatsen.

Ik ben zelf medium en probeer veel mensen (gratis) te helpen. Ook heb ik een team opgericht (maak er zelf helaas geen deel meer vanuit, vanwege lichamelijke problemen) die jullie absoluut kunnen helpen.

Ga inderdaad niet zelf aan de gang, want mocht er wat aan de hand zijn, dan wordt het vaak alleen maar erger.

Heb je dus interesse, PM me even!

Liefs, Denise (frummeltje)

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    als het een overleden dierbare is zijn er meestal niet echt op uit je te laten schrikken maar weet natuurlijk niet hoe hij echt was. En het is meestal ook niet dat ze je bang willen maken het is gewoon dat ze willen laten weten dat ze er zijn ook al doen ze het niet altijd even subtiel.

Zou dan inderdaad wat iemand anders ook al aangaf gewoon zeggen dat je dochter wilt slapen en of diegene dan gewoon weg wilt gaan.

14. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    enge dingen allemaal!

kan waarschijnlijk wel een overleden familie lid zijn...

Ik heb hier een keer snacht's gehad dat de kraan begon te lopen.....en hij was dicht voordat we naar bed gingen..
    ook had ik een vuilniszak aan de deur hangen die ik de volgende ochtend zou weg gooien...snacht's hoorde ik al gerommel...en toen ik ging kijken lag die hele vuilniszak open ( en nee niet gescheurd van wat er in zat, want er zaten alleen wat lege flesjes en papiertjes in) ?? vreemd.........hahah

al vind ik trouwens dat onze babyfoon ook gekke geluiden maakt, hij staat savond's altijd aan als me dochter op bed ligt, zelfs als ze beneden is staat hij aan,(reageert alleen op beweging of geluid) maar vaak gaat hij ook aan zonder dat me dochter in dr bedje ligt, dus als er geen beweging of geluid te horen of zien is....

15. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik zou gewoon bidden tot God. Die is sterker dan welke geest dan ook!

16. veulentje

veulentje Actief lid

30 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat Panter zegt; Vriendelijk doch dringend verzoeken het huis te verlaten.
    Jij bent de baas in huis en bepaald wie er binnen mag komen en blijven.

Bij mij heeft dat ook al meerdere keren gewerkt.

Sterkte!

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi, vervelend dat je er zo'n last van hebt!

Ik ben zelf heel mijn leven al gevoelig voor energie, ook voor energieen van overleden mensen. Ik zie, hoor, voel en/of ruik en ik zie aura's. Ben ook wel bang geweest maar gelukkig al jaren niet meer. Vraag aan jouw gidsen of ze je kunnen helpen om je huis weer rustig te maken. Vraag dan ook of duidelijk gemaakt kan worden of het bij jou of bij je huis hoort. Dat maakt een verschil! Bij jou kan iemand horen die zich kenbaar wil maken. Niet eng. (Toch?) Maar degene moet duidelijk vertellen wat hij/zij wil en daarna liefdevol vertrekken.
    Iemand die bij jouw huis hoort moet zowiezo vertrekken.
    Je hebt dit vaak in oude huizen. Ik geef altijd het advies om in een (voor jou nieuw) oud huis witte bloemen neer te zetten en te danken dat je daar mag wonen. Zijn de witte bloemen binnen een dag/2dagen dood moet het huis gereinigd worden.

Lukt het hiet om met je gidsen een rustig huis te creeren ga dan op zoek naar een goede paragnost. Een goede... Want er zijn genoeg die pretenderen goed te zijn maar wat in praktijk niet erg zuiver is. De energieen worden zo naar het licht geleid en uit jouw huis.

Ik zuiver niemand zijn/haar huis. Alleen die van mijzelf en iemands aura. Ik maak ook energie tekeningen van huizen maar ik kom niet persoonlijk energie reinigen. Het is een vak apart om huizen goed te kunnen reinigen!
    Wees niet te bang! En heb je er echt last van actie ondernemen!
    Succes en slaap lekker vanavond!

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

meiden een vriendin van mij heeft hier al enge dingen weggehaald.
    Ze doet het op afstand en is een kei!
    ff een e mail sturen en je hoort er meer van.
    Ik weet niet of het hier mag staan. Anders ff me een pb sturen.
    Praktijk De Kristal
    Het staat niet op dr site maar zeg dat je via dit forum haar site kreeg van iemand uit Zoetermeer dan weet ze genoeg.

19. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dit klopt!

20. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Rare geluiden op een babyfoon duidt niet persé op spoken o.d.; je kunt nl. storing hebben door andere apparaten (niet noodzakelijk een babyfoon) van de buren. Wij horen door de onze bijv. als onze buurmeisjes spelen met hun walky/talkies. Idem voor webcam. Alle electronica eigenlijk die je aansluit op een netwerk waar ook andere dingen aan hangen.
    Ik lees dat meerderen hier last van hebben en de oplossing is inderdaad: afzetten en deur op een kier. ;) Of negeren.

Deel Deze Pagina