Werkt er hier iemand bij T-mobile?

Discussion in 'De lounge' started by MamaVanGilani, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Want ik kom er net achter dat er iets mis is, aangezien ik morgenochtend pas kan bellen zou ik toch graag wat info willen..

2. MamaVanGilani

Zal even in het kort vertellen wat er aan de hand is. Afgelopen 17 december is mijn nieuwe abbonement ingegaan. Voorheen had ik hem ook al, zelfde nummer etc, maar stond toen nog op mijn vriend zijn naam. Alles om laten zetten, dus vanaf 17 december staat alles op mijn naam. Nu is het zo dat mijn vriend een afschrijving heeft van €50,20 en ikzelf heb ook al een afrekening!! Van €56,00 euro!! Die van mijn vriend is terecht, want dat is van de laatste maand ( t/m 17 dec. ), maar die van mij hoort pas in januari te komen!! En luister altijd netjes mn belstatus af, die van mijn vriend het factuurbedrag klopt! Maar die van mij.. heel erg vreemd.. Nu zat ik net even te googlen en er schijnt toch wel regelematig iets fouts te gaan met het ingaan van nieuwe abbonementen van T-Mobile. Baal hier ontzettend van, kan ik morgen weeeeer 30 uur aan de telefoon gaan hangen..

3. MamaVanGilani

En als ik inlog op My Tmobile zie ik alleen de factuur van mijn vriend staan maar die 56 euro is nergens te bekennen!

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Je zal toch echt tot morgen moeten wachten. Er is nu niemand die je antwoord kan geven of in een computer kan kijken waarom jij nu al zoveel geld moet betalen.

5. MamaVanGilani

Baal er een bietje van, vooral omdat nergens terug te vinden is waar dat dan van moet zijn. Nu las ik op sommige forums dat je bij T-Mobile ook vooruit kunt betalen voor de volgende maand, maar dit lijkt me sterk toch met een abbonement..

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    3,692
    32
    48
    Ik betaal bij tmobile ook vooraf...de vaste bundelkosten betaal je vooruit en wat je eventueel daarnaast verbruikt betaal je achteraf.

7. MamaVanGilani

Heb jij ook gehad dat je 2 facturen in een maand had?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier ging het ook een beetje raar toen ik mijn abonnement oversloot, maar dat is daarna verrekend. Wel irritant, want je moet het in de gaten blijven houden. Bij mij ging het om 2 maanden gratis wat niet meteen gebeurde. Had de eerste maand ook dubbele kosten.

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Soms zetten ze t niet goed in t systeem als er een wijzing plaats vind. Heb pas ook me abbo vernieuwd en geen problemen, al 2jr niet... Bel morgen even 1200 dan kunnen ze t uitzoeken voor je. Inloggen op je t mobile is ook niet altijd update of bijgewerkt vertelden ze mij laatst. Maak jezelf niet gek, t mobile is niet zo moeilijk en komt vast met een oplossing. Je moet zelf wel altijd aangeven of je zelf wilt betalen, geen factuur thuis wilt, anders doen ze standaard dingen ... Succes komt vast goed en morgen meer duidelijk ;)

10. MamaVanGilani

Vast wel, maar we hadden toen alles heel netjes besproken in de winkel etc.. En ik zou mn abbonement het eerste half jaar ook voor de helft krijgen.. dus dan klopt die 56 euro ook nie..

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik heb nu idd ook een abbo met 50 Proc. Korting maar dan 12 mnd. Gelijk achteraan hoor, anders blijft t maybe een zooitje als je niet duidelijkheid geeft en nu al een rekening van 56 is wel erg vreemd, hoeveel is je abbo met en zonder de korting? Dan weet je zowiezo dat t bedrag al niet klopt.

12. MamaVanGilani

Ik ben eruit. Het klopt wel. Pff.. wel lekker onduidelijk. Die bij mijn vriend er af is gehaald is de laatste factuur op zijn naam, vandaar als ik inlogde op de oude gegevens dat daar zijn factuur stond en de mijne niet. Ik heb net nieuwe inloggegevens aangemaakt en daar stond weer alleen mijn factuur! En die is dus voor zover ik hem doorheb alvast voor januari!
    Menselieve wat een gedoe zeg.. is zeker om het lekker makkelijk te maken.. En incl. btw klopt het gewoon.. Maar bel morgen wel ff voor die deezer, want die mocht ik gratis proberen, maar snap er de ballen nie van!

13. MamaVanGilani

Kostensoort18.12.12MaandkosteniSmart 150
    38,64
    Deezer Premium + Flexibel '12
    8,64Onbeperkt Internet
    Voordeelb.4,30
    T-Mobile Grenzeloos 0,00
    Subtotaal 51,58

GebruikskostenBinnen Nederland
    0,62Klantenservice T-Mobile
    1,42SMS-berichten
    Subtotaal2,04
    Kortingen/overige kosten
    22,88 euro korting aansluitkosten -18,91
    Aansluitkosten 44,12
    100% korting Deezer Premium plus-8,37
    100% korting Onbeperkt Internet-4,30
    50% korting iSmart 150 -19,32
    Subtotaal-6,78
    Totaal ex BTW46,84
    BTW 9,84
    Totaal56,68

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Deezer staat er toch ook gratis op?

15. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aansluitkosten..

Omdat het abbo overgezet moest worden betaal je voor een nieuwe aansluiting ...
    Je krijgt ong de helft daarvan meestal vergoed . Dat staat er ook in ..

Dus dan klopt je 1e rekening wel..
    En betaal je nu vooruit.. ....

16. MamaVanGilani

Ja klopt de eerste maand. Maar vind t niks

17. MamaVanGilani

Klopt indd! Omdat ik t zo helemaal nie gewend bent en het alles behalve duidelijk was snapte ik er echt niks van. Maar nu wel. Betaal vanaf nu vooruit.

18. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    #18 Hollowglade, Dec 27, 2012
    Last edited: Dec 27, 2012
    Dikke kans dat je vriend geld terugkrijgt
    Omdat hij ook vooruit betaald...

19. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden iets soortgelijks bij overstap kpn .. T mobile..
    Betaalde 1 maand dubbel en kreeg van kpn terug de maand erop

20. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Dure abbo heb jij dan zeg!

Ik heb ismart 300 met 2500 sms'en gratis, voor 6 euro onbeperkt internet voor 25 euro per Maand. 1ste 3 mnd geen 6 euro internet en 12 mnd abbo...

Share This Page