spookt het op Mijn dochtertjes kamer??!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moonshine, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    On-topic ;)
    Als kind (tot aan mijn 10e jaar) had ik altijd, maar dan ook altijd nachtmerries. Ook heel vaak dezelfde dromen... Op het moment dat wij zijn verhuisd was het ineens over. Ik zelf denk een "waterader" EN, ook niet geheel onbelangrijk is later gebleken... mijn slaaphouding. Nu nog steeds... als ik eng droom word ik altijd wakker op mijn rug. Maarja, zie dat een baby van 9 mnd te vertellen.

Ook had ik een pop, vanaf mijn geboorte, en die vond ik zó eng! Die ogen alleen al, chuckie is en niets bij. Nog steeds word ik er naar en bang van als ik hem vast houd... ergens goed opgeborgen dus.

Maar goed... ik geloof zeker wel in "geesten" "energiën" enz... Ik zou ook iemand laten komen om de kamer te laten reinigen... baad het niet schaad het niet, toch?

2. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    wat een onzin!! heel toevallig heeft ze al bij ons in bed geslapen! Ooit gehoort at dat ook niet goed voor het kind is om altijd maar bij mama in bed te ligge??

is maar net wat je zelf geloofd! geloof je het niet nou dat is jou ding dan, houd je commentaar dan voor je en laat mij gewoon mijn gang gaan! vind het wel heel raar dat sindsdien ik haar kamer heb gereinigd ze gewoon weer zoals vanouds slaapt:)

dus

3. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond

ze kijkt naar de hoek bij het raam daar is daar een spleet zeg maar tussen de kast en het raam daar staat niks, heb haar knuffels op de kast al weggehaalt. en van de vensterbank.
    maar nog hetzelfde. we hebben toen we nog ergens anders woonde ook haar kamer gereinigd met salie. dit heeft haar toen geholpen.
    nu hebben we bij haar nu hetzelfde gedaan en ok heeft ze een kristal voor de negatieve dingen

dit helpt haar gelukkig!

ik weet dat somige mensen hier nuchter over denken, meestal is dat omdat ze bang zijn voor het onbekende.

pas als ze zelf dingen meemaken dan geloven ze, ik zou er ook niet aan hebben gedacht als ik zelf niks had meegemaakt vroeger

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik geloof ook niet echt in geesten (en al helemaal niet in god) maar als salie en ongeslepen stenen helpen om iemand beter te laten slapen waarom ook niet denk ik dan. Wij zijn heel goed in staat om onszelf flink voor de gek te houden (je moet het zwanger-worden deel eens lezen met alle kwaaltjes die daar rondspoken al voordat iemand officieel zwanger is, knap hoor), je kan dat ook in je voordeel gebruiken en jezelf er op die manier van overtuigen dat de geesten weer weg zijn. Prima toch?

Het is gewoon heel vervelend als je kindje bang wakker wordt, en dat kan heel goed gewoon verlatingsangst zijn maar als mama denkt dat er geesten zijn voelt kindje dat aan en is het ineens meer.

Ik kijk wel eens naar "paranormale kinderen" (want het blijft wel interessant) en je zou je dochter in wit licht kunnen zetten voor het slapen gaan. Geen idee of je dat bij anderen kan doen maar al die kinderen krijgen die tip als ze bang zijn voor kwade entiteiten, en het geeft ze dan veel rust. Ze is zelf natuurlijk nog wat klein om dat te doen.

Succes!

Deel Deze Pagina