ik zoek een handige drinkbeker..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ros84, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ..voor mijn beebje van 6 maandjes oud

ik wil graag een open beker (geen tuitbeker) met handvatten eraan.. heb haar een beetje water gegeven uit een tuitbeker met de tuit erafgeschroefd maar dan zitten er van die schroefranden aan

heb wel al deze oefenbeker van Difrax maar die is voor iets oudere kindjes volgens mij, wil er graag 1 die ze kan vasthouden met 2 handvatten

alvast bedankt voor de tips!!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb drie bekers waarvan 2 met handvatten maar vind de difrax toch het beste. je kindje kan de beker nog niet zelf vasthouden tenzij je van verkleden houdt hahaha maar samen kan het prima.
    ik heb er een van nutricia bij etos gekocht en een van kiddyboo met een antiknoei systeem maar die heb ik eruit gehaald omdat hij dat nog niet snapt. je kunt ze vast bij hema of een drogisterij kopen prenatal ofzo?
    de eerste is de kiddyboo en de tweede is van etos

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de beker van Nutrilon, die is echt handig..

4. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de nutrilon erg fijne beker!

5. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ik heb deze daar kun je de speen van afdraaien en een ander ding er opdraaien waar een soort tuitje aan zit en dan is het een drink beker, als ze groter zijn kunnen ook de handvaten er nog af ( heb hem bij de etos gehaald)

4 In 1 Trainer Cup | Brother Max

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    thanks dames voor de reacties, ik zal kijken naar de bekers die jullie hebben genoemd!
    heb zelf inmiddels ook een beker gevonden van Bebe-Jou die je met óf zonder tuit kan gebruiken (zonder schroefranden) die ziet er ook wel goed uit

maar nogmaals bedankt voor de tips :)

7. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft deze netals een anti lek grote gaatjes?En is ie met of zonder antilek?

8. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van Nutrilon heb ik ook net, ze vindt het echt leuk om daaruit te drinken!

Deel Deze Pagina