..voor mijn beebje van 6 maandjes oud ik wil graag een open beker (geen tuitbeker) met handvatten eraan.. heb haar een beetje water gegeven uit een tuitbeker met de tuit erafgeschroefd maar dan zitten er van die schroefranden aan heb wel al deze oefenbeker van Difrax maar die is voor iets oudere kindjes volgens mij, wil er graag 1 die ze kan vasthouden met 2 handvatten alvast bedankt voor de tips!!
ik heb drie bekers waarvan 2 met handvatten maar vind de difrax toch het beste. je kindje kan de beker nog niet zelf vasthouden tenzij je van verkleden houdt hahaha maar samen kan het prima. ik heb er een van nutricia bij etos gekocht en een van kiddyboo met een antiknoei systeem maar die heb ik eruit gehaald omdat hij dat nog niet snapt. je kunt ze vast bij hema of een drogisterij kopen prenatal ofzo? de eerste is de kiddyboo en de tweede is van etos
ik heb deze daar kun je de speen van afdraaien en een ander ding er opdraaien waar een soort tuitje aan zit en dan is het een drink beker, als ze groter zijn kunnen ook de handvaten er nog af ( heb hem bij de etos gehaald) 4 In 1 Trainer Cup | Brother Max
thanks dames voor de reacties, ik zal kijken naar de bekers die jullie hebben genoemd! heb zelf inmiddels ook een beker gevonden van Bebe-Jou die je met óf zonder tuit kan gebruiken (zonder schroefranden) die ziet er ook wel goed uit maar nogmaals bedankt voor de tips