Spookt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb wel een foto voor je, van het kamertje waar mijn jongste dr eigen gek op heeft gegild...is dat wat??

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wil je het adres? wil je best pb een hoor, ga je aanbellen en vraag je of het er nog steeds spookt? Haha ze zien je aankomen: "Ja want ik heb gelezen op zp dat het hier spookte"hahaha lol

Zie trouwens net dat TS ook in rotjeknor woont :p

3. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik woon ook in rotjeknor in crooswijk

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Spoken bestaan wel degelijk! Had er ook eentje bij me die hier de boel terroriseerde en letterlijk nog aan mn keel zat.

Sinds ik ben "geholpen" istie weg en kan ik weer shawls, coltruien en dassen dragen wat eerst nooit kon.

Laat stond er iemand bij mijn voordeur die had in dit huis gewoond en wachtte op zn familie. Hij is uiteindelijk naar het licht gegaan en kan nu weer lekker op mn gemak plassen midden in de nacht.

Ik weet dat ik ook heldervoelend ben en zou meer er mee gaan doen in de toekomst. Maar ik sta er niet bij stil en maak er af en toe eens gebruik van als het mij uitkomt ;)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik woonde in 7kamp, heel lang geleden, ik woon inmiddels aan de andere kant van het land, in Twente.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Jeetje mamabri! Het was dus huisgebonden daar? En begon het daar al vanaf dag 1 dat je er woonde? En begon het met kleine dingetjes of gelijk extreem?
    Had je man er ook last van of alleen jij? Goh vind het echt knap van je!

*Edit; sorry zie nu ik het terug lees dat ik wel erg veel vragen stel, als je er niet op wil reageren snap ik het best!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die daar zaten waren huisgebonden, ik heb er ook nog wat persoonsgebonden gehad, maar die terroriseerden niet zo erg (was ook wel vervelend hoor, maar minder) En het is niet vanaf dag 1 begonnen, mijn ex woonde er vanaf 1991, ik ben er in 1993 komen wonen en het is begonnen vlak voor mijn zwangerschap begonnen volgens mij.Dat is in 1996 geweest en in 1999 zijn we verhuisd.

Het begon met rare dingetjes, Wij hadden zo'n klok met ijzeren kettingen eraan en die begonnen heel raar te bewegen, ik snapte er niks van, want als ik er tegen aanblies hingen ze stil, ze dansten echt zeg maar, maar goed, niet over nagedacht tot ik het zei tegen mijn ex, die zei, maar dan toch helemaal niet? Nee dat kon natuurlijk ook niet. Toen een paar weken later hoorde ik de voordeur, vervolgens de trap dus dacht mijn man. Maar die haalde weleens geintjes uit dus dacht dat ie het was, maar was niemand thuis en zo werd het almaar erger en erger. En mijn man had er ook wel last van, maar alleen als ik thuis was.

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat appart dat dat zo laat begon, je zou verwachten dat dat wel iets eerder zou beginnen!
    Ook vreemd dat je man in de eerste 2 jaar dat hij er woonde geen last heeft gehad, nouja in ieder geval ik ben blij voor je dat je er vanaf bent, want je zo letterlijk op je tenen leven in zo'n huis!

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja hier ook een Rotterdammur:D

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

je woont toch niet op mijn oude adres he?

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

#51 Aszz, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2012
    Ik 'zie' niks hoor, maar vind een ghost hunting wel erg interessant.
    Wil dat eigenlijk zelf wel een keer meemaken. ( even een toevoeging, meemaken voor 1 nachtje, en dan weer rap naar mijn eigen warme huisje ;) )
    Ik hoor hier soms wel eens wat, laatst nog een hele duidelijke HÈ! in mijn oor toen ik alleen thuis was.
    Best raar.

Mamabri, haha ze zien me al aankomen. Ben benieuwd of die mensen die er nu wonen er ook nog last van hebben.

( Ben trouwens een leuke aflevering aan het zien:Ghost Adventures - Moon River Brewing Company - Full HD - YouTube )

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

dat is ook apart en ja je leeft echt op je tenen, want alles maar dan ook echt alles ga je analyseren. valt er een glas om in je kast denk je zou het? loopt je kraan door een kapot leertje denk je oh jee, zou het? snap je? doodvermoeiend en enorm beangstigend en zeer stressvol. Wat ik heb meegemaakt, wens ik echt mijn ergste vijand nog niet toe.

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Mijn zus heeft ook in zo'n huis gewoond. Op een dag toen ze een kinderbijbel ging kopen en thuiskwam, was de gehele babykamer overhoop gehaald!

Ook haar oudste dochter heeft "ze" gezien. Ze zei dat het verminkte mensen waren zonder arm of benen. Navraag deed blijken dat het huis op een massagraf stond van nog voor de veentijd.

Echt scary, er was iemand die ze niet weg kon jagen en uiteindelijk een huis gekocht en verhuisd. Ik werd bij mn hanekammetje gegrepen in dat huis en achterover getrokken met grote kracht!
    Daarna ben ik er nooooooit meer geweest.

14. Partyrocker

Hahaha nee in Ommoord hahaha

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

wil je dat echt? vrijwillig? meid je weet niet wat je zegt.....

Geen idee of die mensen die erna gingen wonen er last van hebben gehad ik ben er echt nooit meer geweest, overigens rij ik er weleens langs, een hele goede vriendin van mij woont daar in dezelfde wijk, eigenlijk hetzelfde blok en die had er ook heel veel last van in haar huis. ze is er na mij pas komen wonen en we hebben pas weer een jaar of 7 contact, dus ze wist het niet van mij, en zij woont dus in dezelfde nieuwbouw (inmiddels niet meer zo nieuw, 26 jaar oud zijn die huizen nu) als wij toen. Heel apart.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou ja da's wel in de buurt en lees even mijn berichtje hiervoor....
    Ik heb alleen geen idee wat daar vroeger is geweest, bij mijn weten toch alleen weilanden? of is het eerst drooggelegd daar? Weet jij dat?

Jij kunt trouwens zo op de fiets naar mijn oude adres.......

17. Partyrocker

Mijn opa en oma wonen hier al vanaf de bouw en waren idd allemaal weilanden.
    Je kon vroeger tot aan Capelle kijken.

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier ook een dolle boel ..ik woon nu in een oud leger des heils huis.

Zo werd ik in bed toegedekt door een vrouw, loopt er nog een oude luitenant rond, en een hond.Ook zat er een meisje in de kast, die alle bewoners hier flink heeft laten schrikken.Bureaustoelen rijden rond ,schilderijen vallen van de muur en je hoort de piano beneden s' nachts.

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Scary haha :p Maar wel lief van die vrouw :p

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

dat was in mijn geval niet zo moeilijk, deur uit, hoekje om stoep over bordje capelle :D ik woonde to voetbalveld, bij benzinepomp.

Deel Deze Pagina