Spookt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

omdat ze natuurlijk niets zinnigs kan zeggen, dat is meestal met sceptische personen ;)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn valt het op zich wel mee, maar ik heb af en toe dingen zoals idd bijv speelgoed wat opeens gaat spelen en bijv de kat die zit te staren, dan krijg ik af een toe wel de kriebels ja. Maar ik moet er wel bij zeggen dat dat eigenlijk altijd wel verklaarbare dingen blijken te zijn zeg maar, ik ga wel altijd op onderzoek uit. dat deed ik in dat huis ook wel trouwens, ben niet zo heel bang aangelegd, maar daar was het op den duur te erg, dan durf je niet meer te zoeken naar een oorzaak.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik weet het niet, misschien is ze niet meer op zp geweest? Zo wel ben ik ook echt benieuwd naar waar ik neurologisch gezien onder val. Ik weet echt 99% zeker dat ik geen schroefje los heb zitten en die overige 1 % is gewoon dat er heel af en toe een schroefje losgedraaid zit hihi, maar dat is gewoon mijn karakter :D

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik heb gelukkig nog nooit extreme dingen meegtrmaakt want dan kan je me in een gesticht duwen volgens mij:p Ik heb wel eens gehad dat ik snachts wakker werd doordat iemand mijn linkerwang streelde, manlief lag diep te slapen... Ook na de begrafenis van mijn oma toen ik mijn zoon de fles gaf was het alsof iemand op mijn schouder leunde en door mijn haren ging, die kant van mijn schouder was ook net of ik daar kippenvel kreeg zeg ma en de andere kant niet, weet niet goed hoe ik het gevoel anders moet omschrijven

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik vind the ghost wisperer trouwens een erg mooie serie wdt

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.715
    113
    Ben op zich ook behoorlijk nuchter, en denk dat een groot deel van de spookverhalen eigenlijk heel gewone dingen zijn, maar sommige dingen zijn echt niet te verklaren.

De babykamer was voordat het babykamer werd niet echt een verblijfsruimte, we sportten er en er stonden veel spullen (ladder, stofzuiger, dat soort werk). Toen we bezig waren de babykamer voor te bereiden, stond ik er een keer in en voelde een heel negatieve, bedreigende energie, waar ik van schrok! Weet niet wat t was, maar ik ben heel bewust positieve en religieuze handelingen in de kamer gaan doen, we hebben er ook wat religieuze teksten geplaatst, en gezorgd dat de kamer naar rozen ruikt (een geur met positieve associaties in de cultuur van mijn man), en nu is het een plaats met een heel positieve energie, waar ik mijn meisje met een gerust hart ga laten slapen!

Wat de verantwoordelijkheid voor een kwetsbaar babytje al niet met je doet ;)

overigens mag ik geen griezelfilms van manlief meer kijken nu ik zwanger ben :D

7. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi ik had vroeger een beer die kon praten als je op zijn handje drukte.hy stond in de hoek en opeens af mama wil je met me spelen,ik schrok me kapot heb hem meteen weg gedaan haha.ik geloof wel in géésten ,ik heb 2 keer 1 gezien ,ben nu niet meer bang.

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie

heb je toevallig een miskraam gehad? niet vervelend bedoeld, ma ik geloof dat ook miskramen verder leven als kindjes in een andere wereld

9. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    De dingen die in dit topic beschreven worden herken ik wel.

Toen ik ging samenwonen gebeurde er in dat huis ook zulke dingen.
    In de eerste nacht werd er snachts aangebeld, wij naar buiten, er stond niemand maar het bellen ging maar door.
    Twee weken later stond de balkondeur ineens open en lag er een plas water midden in de kamer. Geen lekkage of wat omgevallen.

Er gebeurde steeds meer, het ging steeds verder.
    Tv die ineens aanging, tegelijk met het geluid. Terwijl we zelf altijd met een dubbele afstandsbediening werkten omdat ze niet tegelijkertijd aankonden. De hele installatie ging tot een paar keer toe aan en weer uit.
    Ik ben uit huis gegaan, heb buiten gewacht tot mijn man (toen nog vriend) thuiskwam.
    De dag erna konden we het huis niet in omdat er iets met het slot was. Alsof er iets in gedrukt was. Maar toen mijn vader het hele slot uit elkaar heeft gehaald was het gewoon normaal.

Mijn man werd een keer wakker met een diepe kras op zijn rug.
    Als ik stond te douchen (met heet water) voelde ik soms tocht over mijn lichaam, alsof iemand tegen me aanblies.
    Op een keer begonnen onze hanglampen te bewegen.
    Mijn man liep er heen en wou beginnen met hardop bidden maar toen hij de eerste regels uitsprak hingen ze ineens stil.

Als ik Koran luisterde in huis leek wel of er gebonk uit de muren kwam. Borden vielen soms uit het kast.
    Ik was aan het dweilen en op het natte stuk een meter verder zag ik ineens een voetafdruk. Van een herenschoen.

Het was net of iets ons gek wou maken daar in huis.
    Na 4 maanden zijn we verhuisd. Ik heb heel lang nog slaapproblemen gehad.
    Ons konijn gedroeg zich daar ook heel anders, paniekerig. Een week voor we weggingen zat hij als een steen in zijn kooi, heb hem toen naar mijn ouders gebracht en daar is hij helemaal opgeknapt.
    Sinds hij in ons huidige huis is, is het een heel ander dier dan daar.

Ik ben echt blij dat we daar weg zijn, is al dik 2,5 jaar geleden en heb er de eerste tijd niet over kunnen praten zonder nachtmerries dezelfde nacht.

Je weet niet wat het is, dus ook niet of je er bang voor moet zijn.
    Dat is gewoon heel moeiijk.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Die naam al..Om-moord...durf je er wel te wonen?

11. 2lovelychildren

hoi
    ik lag in het weekend in bed tot ik me kapot schrok,de hobbelkoe ging af keihard boeeeeeeeeeeeeee.
    achter mijn tuinhek ligt een groot kerkhof
    ik heb een kennis die paranormaal is,en ze ging boven kijken en ze voelde een geest naast de hobbelkoe.
    ik geloof er wel in,maar soms wel eng.

groetjes

12. 2lovelychildren

sorry,ik zie nu pas de vraag.
    nee ik heb nooit een miskraam gehad.

groetjes

Deel Deze Pagina