Wat een crap op facebook zeg! nog nooit eerder zo een tijdlijn Allemaal voorgestelde berichten kan niet eens berichten van vrienden zien
Oooohhhh blij om te horen dat ik niet de enige ben...! Loop met regelmaat te schelden en te tieren over die pokke reclame-onzin de hele tijd. Oooo, heb ook vaak dat ik ververs, en hij opeens berichten van 31 jan 2023 gaat laten zien... Hallooooo, dat is al 10 dagen geleden! Onzin!
Dit heb ik al heel lang, ik zie geen chronologische tijdlijn meer en vooral heel veel onzin berichten. Bv berichten in een groepje mensen die kikkerbeeldjes verzamelen in een regio ergens in de VS, hoezo denkt fb dat ik dat wil zien?
Ik kom steeds foto's tegen waarbij mensen een arm of been missen en dan staat erbij vandaag is mijn verjaardag. Steeds melding gedaan maar dit mag schijnbaar...
Herkenbaar. Ook de reclame filmpjes trouwens. Wat hier wel helpt is regelmatig even over de tijdlijn scrollen en bij elke reclame of voorgestelde site klikken: minder weergeven. Dan krijg ik een hele poos minder reclame en onzin te zien.