Wie heeft een idee voor de muur van onze slaapkamer...?

Discussie in 'De lounge' gestart door botervliegje, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    We gaan de slaapkamer aanpakken door de muren mooi strak te laten maken, nieuw bed te kopen, zie 2 persoonsbed JACQUELINE 3 laden div. maten -beddenopmaat, mooie vloer leggen (middenbruin hout laminaat).
    Nu zou ik de muur (of muren) een kleurtje willen geven en een mooie muursticker op plakken (liefst makkelijk verwijderbaar zoals bij het merk roommates). Wie heeft er een leuk idee...? Boven het bed willen we nog wel graag onze witte plank houden om kaarsjes en fotolijstje op te doen. Nog even voor het plaatje. 'Wand' 1 is zeg maar een inbouwkast, wand 2 staat ons bed tegen (gaat het vooral om), wand 3 is vooral raam (met donkerrode gordijnen), wand 4 kijk je tegen aan als je in bed ligt.
    Ben benieuwd naar jullie ideetjes!! Alvast erg bedankt.

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Misschien een heleboel schilderijtjes met dierbare fotos van jullie erin boven het bed hangen .
    .

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    ik zou het een beetje robuust houden, denk richting ja hoe noem je dat verven en dan rond draaiende bewegingen zegmaar.
    hoorde laatst ook iemadn die had klei op de muur stond heel gaaf word dan niet zo'n strak geheel wel mooi egaal (en ook in allerlei kleuren verkrijgbaar)

4. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    2 of 3 mooie spiegels boven het bed. Zag ik laatst bij een woonprogramma. Heel simpel, maar stond wel erg leuk!

5. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    onze slaapkamer is ook nog under construction.. de plannen voor de muur achter ons bed is eigenlijk heel simpel. in het midden een tekst, met daarnaast 2 witte vogeltjes (karwei) en een plankje voor idd een fotolijstje

6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Leuke ideetjes alvast! Hebben jullie toevallig ook plaatjes van wat je precies bedoelt...? Ik heb niet zo'n crea hoofd dat ik het gelijk voor me zie :).

7. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Hmmm... kan er niet echt een plaatje van vinden... Als je goolgled op slaapkamer en dan afbeeldingen klikt, krijg je er ook heel wat te zien... ;)

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ik heb op de muur waar tegen het bed aan staat gewoon met gekleurd behang 3 rechte banen er op gemaakt en dan op de tegenoverliggende muur van dezelfde kleur een grote ruit van behang :) Simpel maar wel erg leuk

9. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ja, inderdaad, echt veel! Maar heb eigenlijk vooral veel vertrouwen in de zp-meisjes :D. Vaak worden megagrote slaapkamers afgebeeld of muurstickers die alleen in de VS verkrijgbaar zijn. Op NL sites zijn het vooral de standaard tekstjes van 'sweet dreams' etc. Ook leuk hoor, maar ben benieuwd naar hoe jullie het doen. En welke kleuren/combinaties precies...

10. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Klinkt gaaf Sjors!! Toevallig een foto...? :D

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Muur waar het bed tegen aanstaat:D

12. sjors75

sjors75 Niet meer actief

En de andere muur. Foto's zijn niet zo duidelijk, net even voor je gemaakt;)

Ben er zelf heel blij mee en is een simpele goedkope oplossing. Kost je 1 rol behang in een leuk kleurtje of een pot verf, maar ja dan moet je erg precies verven en dat is niet mijn sterkste punt:)

13. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Leuk zeg, houd ik zeker in gedachten! Is weer anders dan anders. Erg leuk ook met de foto's. Lief dat je speciaal voor mij de foto's hebt gemaakt. Thanks!!

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Graag gedaan :) ja is ook erg leuk geworden in het echt.
    Je kunt de kleur aanpassen aan je eigen wensen en daarom wordt het juist erg leuk. Ik had eerst een ander figuur op de muur willen maken maar dat werd iets te lastig

En die foto's kwamen zo inderdaad mooi uit.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij hebben 1 muur met fotolijsten En boven ons bed niks.. die staat onder t raam . Op de andere wand hangt de tv :)

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben een witte kastenwand, dan een donkerbruine wand (waar ons witte bed en nachtkastjes tegenaan staan. Boven Het bed hangt een hele grote lijst met mijn ngegipste buik van onze eerste en boven beide nachtkastjes de tekst always kiss me goodnight. Muur 3 is raam met vitrage en overgordijnen (beige) en de andere wand is wit met een licht tintje bruin uit dezelfde kleurstrook als het donkerbruin. Dus net van wit af. Op die muur hangen 3 tekstbordjes en de tv. Onder de tv staat een witte sitetable met manden er onder,

17. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Klinkt goed! Thanks dames.

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Een grote poster van een skyline(bij vorkeur zwart wit) oid en daar waar er lichtjes zijn echte lichtjes indoen(snap je het?)

Keer op tv gezien, was echt heel gaaf!

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ben je getrouwd? Ik zag laatst op pinterest een idee van jullie huwelijkslied (of anders gewoon 'jullie' nummer) op canvas laten afdrukken. Ze hadden het verdeeld over meerdere lijstjes, ik vond het heel rustig, mooi en romantisch.

20. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw

Weet niet of het al genoemd is. Maar wat ik echt super mooi vind is de gipsafdruk van mijn buik:D die hangt bij ons boven het bed.
    Met 34 weken gemaakt. Een afdruk van mijn zwangere buik,borsten,stukje schouders, en een paar centimeter overgang naar bovenbenen. Dus wel echt een torso laat maar zeggen. Als hij klaar is kan je hem beschilderen of mozaïken net wat je leuk vind. Ik heb hem op een houten (grijs geschilderde) plaat bevestigd, en toen aan de wand. Echt super mooi, en hoe bijzonder:)

Deel Deze Pagina