Ben altijd zo bang als ik zo iets zou hebben, ik zou denk ik gelijk opgenomen moeten worden Als ik soms bang ben en het idee heb dat er wat raars engs is, zeg ik ooknaltijd hardop dat ik dat niet wil, dat ik nooit wat wil merken/zien e.d Ben er Zo bang voor, maar aan de andere kant vind ik het toch ook altijd erg interessant Maar ot, pff eng dus!!
oooh zo interessant vind ik dat! Ik maak nooit zoiets mee! Misschien maar goed ook, want zou het ook wel heel spannend vinden!
Ooohh echt!!! Ik had de kinderen uit bed gehaald en was naar mijn ouders gegaan haha. Of ik zou me niet meer durven bewegen In ieder geval zou ik doodsbang zijn als mij zoiets overkomt. Moet meteen denken aan toen we hier net 2 weken woonden. Kinderen lagen op bed,man had avond dienst dus was alleen beneden. Tv stond lekker uit en ik zit wat achter de laptop te snuffelen. Opeens hoorde ik echt een hele luide zucht,en was een mannenstem zeg maar. Voelde ook een koude vlaag langs me heen gaan Ik was ZO bang en heb een vriendin gebeld en verteld wat er was. Zij vond het reuze boeiend dus kwam naar mij toe en zat ze zat te wachten op wat nog meer kwam. Natuurlijk kwam er niks meer maar ik ben de hele avond doodsbang geweest. Weet nog steeds niet wie of wat het was... Had geen radio aan,geen tv,kindjes ademen niet zwaar en die lagen al lekker in bed en ik was dus helemaal alleen in de woonkamer. En het stomme is dat ik dus zo bang bleef daarna (dagen daarna) dat ik in de nacht mijn bed echt niet uit durfde om naar de wc te gaan en aangezien ik altijd moet plassen s'nachts... Lag ik daar met volle blaas in bed haha. Maar ik ging voor geen goud naar beneden en we hebben geen wc boven. Hihi eigenlijk ben ik gewoon een watje als ik het zo lees wat ik schrijf
Had ik van de week ook. Ik zit lekker aan de tafel met me laptopje en ineens schuift een van de stoelen van tafel en weer terug. Ik eerst kijken of de hond of kat er niet onder zat. Maar nee die lagen netjes in de mand. Moest er wel om lachen. Gebeurd hier wel vaker, ben het wel gewend na 14 jaar hihi.....Me man vind het wat minder hahah....
Wij hebben de keukendeur aan de hok zitten. Ik was laatst aan het stofzuigen, en ineens zie ik de deurkruk na beneden gaan en de deur gaat open. Ik denk was dit nou? En de deur gaat ook weer netjes dicht. Er was niemand die dit kon doen, want het hokdeur stond op slot en de kinderen waren op school. Ik moest er om lachen en ben weer verder gegaan met stofzuigen haha...
bij ons op het werk spookt het ook. nu be ik er zelf te nuchter voor en totaal niet bang aangelegd. vaak horen we voetstappen boven, deuren die open en dicht gaan etc. paar weken terug stond ik op zondagmiddag met mn baas en bazin bij de bar. we hadden personeelsuitje en ik zou wat eerder komen om de boel klaar te zetten. onze keuken zit boven en het eten komt met een kleine lift naar beneden. ineens horen we de lift naar beneden komen. ze schrokken zich rot van de zoemer. nu hebeurd dit wel vaker, met name op zaterdagnacht. eerste wat ik riep was 'hee *naam*, nu pas wakker?' onze huisspook. naam even weggehaald, vernoemd naar onze evil buurman. collega was twee weken terug in dr eentje de boel aan afsluiten. alle deuren op slot. hoort ze boven voetstappen. dus opnieuw een rondje gelopen, maar alles was dicht en op slot. uiteraard was er niemand. staat ze haar ronde te doen in de pub, hoort ze wederom voetstappen maar dan vlakbij dr. ineens gaat de tussendeur open en dicht. die deur is loeizwaar, die kan niet open door de toch oid. ze is naar de bar gesprint om het alarm erop te zetten en is weggerend. kan er wel om lachen. werk er al ruim 10jaar en heb heel wat dingen meegemaakt daar
Eng......................maar wel interessant. Wil het zelf liever niet meemaken. Zou niet meer in mijn huis durven blijven denk ik.
Vind zulke dingen ook altijd eng maar ook zeer interessant. Soms zou ik ook wel wat meer willen zien/voelen.
Altijd zo leuk om andermans verhalen te lezen! Hier horen ze bij de inboedel.bij, weet ook wie het zijn! En ik vin t goed zo! Kinderen ligge af en toe te schateren in.bed naar niks. Moet ik ook lache zal wel een van de opa's en.oma's zijn
Dit heeft mijn dochtertje ook wel eens. Of soms zit ze ook wel eens naar een bepaald punt te kijken. Echt alsof ze op dat moment iets/iemand ziet. Zou er dan ook iemand zijn??