Borstvoeding loskoppelen van in slaap vallen (bijna 2)

Discussion in 'Borstvoeding' started by femkes, Mar 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Zaterdag wordt mijn jongste 2. Hij drinkt nu 2 keer per dag, 's ochtends en 's avonds. Ik heb op zich niet echt behoefte om de bv af te bouwen of stoppen (en hij zeker niet), maar ik wil eigenlijk wel graag het in slaap vallen en de bv uit elkaar halen. Dus ik vroeg me af hoe anderen dat gedaan hebben.

Voor de beeldvorming: we gaan met zijn allen naar boven en stoeien of spelen even met zijn allen. Daarna krijgen ze een verhaaltje en gaat de oudste naar zijn bed. De jongste drinkt dan nog bij mij en valt zo in slaap. Ik zat te denken om het boekje en de bv om te draaien, maar ben bang dat hij dan gewoon eerder in slaap valt. Voeden voor het spelen lijkt me weer wat krap na het eten en ook erg onrustig. Dus ideeën zijn welkom.

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Beneden op de bank borstvoeding en boven boekje lezen?
    Hier voedde ik altijd op een stoel in haar kamertje en legde haar daarna in bed. Hier laat ze zelf los en gaat ze altijd wakker in bed. Maar toen ze klein was, koppelde ik haar los zodra ze slaperig werd en legde ik haar met speentje weg. Was wat noodgedwongen omdat ik er dan nog eentje van 2,5 voor de tv had zitten. Kon ik niet lang wegblijven en jongste viel niet in slaap met de oudste erbij.
    Jongste drinkt nog s avonds. Ze wil de laatste tijd meestal beneden op de bank drinken en dan naar boven.

Share This Page