Sorry hoor, even een hele stomme vraag waar ik al de hele dag over na denk. Ik heb EINDELIJK een positieve reactie op een sollicitatiebrief en ben nu dus per mail uitgenodigd voor een gesprek. Het is een mailtje van 1 zin, met daarin: graag nodig ik u uit voor een gesprek op.... adres.... Nu wil ik daar op reageren, zodat hij weet dat ik het gelezen heb en dat ik aanwezig zal zijn, maar ik kom niet verder dan: Hartelijk dank voor de uitnodiging. Ik wil straks echt die mail hebben gestuurd anders ga ik daar vannacht weet over liggen piekeren. Wat moet ik nou terug schrijven???
Iets van: hartelijk bedankt voor de uitnodiging ik laat hierbij weten dat ik aanwezig zal zijn. Graag zie ik u dan. Alleen dan ff netjes haha
Bedankt voor de reacties! In mijn brief heb ik staan dat ik graag tijdens een gesprek mijn motivatie wil toelichten. Idd dat stukje "hierbij laat ik u weten.."ga ik toevoegen. Maar met: "graag zie ik u dan" dat komt dan misschien verkeerd over omdat ik naar hem ga en niet anders om (ben ik nog helder?).
Hartelijk dank voor de uitnodiging, ik zal aanwezig zijn op de genoemde datum en adres. Graag tot dan.