Heerlijk hoor dat afvallen Maar zo jammer als je financieël voorlopig niet in de gelegenheid bent om wat nieuws aan te schaffen Heel wat kilo's kwijt, maar nu een kast vol kleding maat 40/42 (L/XL) terwijl dit allemaal te groot is.. Nu dus op zoek naar maat 38 (M/L) Mocht je willen ruilen of een leuk pakket hebben tegen een kleine vergoeding hoor ik het graag van je! xx
Heb je foto´s van de kleding? Ik heb wel een paar dingetjes, link naar marktplaats: Marktplaats.nl - Advertenties van N@dj@ uit Wijlre Groetjes!
Helaas erg weinig in de echt goede maat Zal vanavond eens kijken of ik foto's kan maken, maar het is wel heel veel Bedankt voor je reactie in elk geval!
ik ben ook benieuwd naar foto's ik heb nogal wat kleding uit mijn tijd voor mn zwangerschap en voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik het ga halen. Ben al maanden aan het afvallen zonder resultaat. en idd weinig budget om de huidige collectie uit te breiden
hoihoi ik kan alleen ruilen met maat 50 hhahaha maar ik heb mijn kleding op mp gezet, ik ben van 50 naar 42 gegaan. En ik verkoop best goed, ik vraag redelijke prijs en ben het zo kwijt. misschien optie en dan iets terugkopen? gr brenda
Straks hopelijk de foto's uitzoeken en plaatsen.. als Boefje weer naar bed is, kom er nu niet echt doorheen Hier wel vast een omschrijving van alle artikelen.. Rokje maat 42 Only zwart/grijs Half lang vest maat S (valt zeer ruim) Dyanne grijs Trainingsbroek maat 40 EPS wit Truitje maat L Yessica grijs/wit brede streep Rokje maat 42 HtH roze/zwart geblokt Tuniek maat L H&M zwart/grijs Trui maat 40/42 zacht roze Jurkje maat L Jazlyn fel blauw Jurkje maat L zwart Lange sweattrui maat L H&M licht grijs Trui met wijde col maat XL Clockhouse gebroken wit (iets gepilt) Sweattrui maat L le coq fel roze Shirt korte mouw maat L blauw met gele stiksels Tuniek maat 42 Zeeman zwart Tuniek maat XL Amisu aubergine met vaste riem Lang hemd/tuniek maat XL casual clothing zwart met grijs/zilver vlinder Shirt lange mouw maat L H&M grijs Shirt lange mouw maat 2XL Clockhouse gebroken wit Lang hemd/tuniek maat XL Fishbone gebroken wit met gekleurde print Vestje korte mouw maat XL Clockhouse zwart/witte stippen Hemdjes maat L Zeeman in blauw, wit en oranje Tuniek maat L Yessica zwart/wit/grijs bloemen Shirt korte mouw maat L Zeeman bruin Shirt maat XL Hema zwart met roze bloemen Lang hemd/ tuniek maat XL zwart met zilver (vlinders) Shirt korte mouw maat L H&M donker paars Hemdje maat L H&M wit/zwarte stippen Hemdje maat L Yessica zeegroen Hemdje (lang) maat 3 Watcher zwart Shirt maat L Amisu bruin Trainingsbroek maat XXL Identic wit met blauwe streep op zij (heerlijk dun!) Spijkerbroek maat 42K Clockhouse blauw (boyfriend leg) Worker broek (katoen) maat 42 Clockhouse zwart Spijkerrokje maat 42 met stretch Jurkje maat L HTX paars Jurk maat L donkerblauw (haltermodel) lang Jurk L/XL bruin lang model Jurkje 1maat Grace bruin met bijpassend shawltje Shirt korte mouw maat L H&M wit Shirt korte mouw maat L H&M roze Bolero maat L basic equipment beige Wikkelvestje maat L Hema grijs Spijkerbroek maat 40/42 Yessica (bootcut) blauw Spijkerbroek maat 40 X-mail zwart Spijkerbroek maat 42 Vintage Denim zwart met wijde pijp Jeans maat 42 Amisu bruin Spijkerbroek maat 40 Pescara blauw met wat stretch Rok maat 42 Miss Etam bruin met roze bloemen Spijkerbroek maat 40 Share lichtblauw Spijkerbroek maat 31/34 Vero Moda lichtblauw (wijd model) Spijkerbroek maat 34/32 H&M zwart Spijkerbroek maat 32/32 Image donkerblauw (skinny) Linnen broek maat L beige Linnen broek maat 40 Blue Box grijs Linnen pantalon maat 42 Casa Blanca zwart/grijs Worker broek maat 42 Clockhouse (katoen) bruin Nieuwe! Jurk maat XL Fionella bruin/blauw/wit Blouse linnen maat L zwart Truitje met blouse maat XL Blue Box zwart met witte blouse Dunne zwarte sportbroek maat L Sweat truin maat 44 Colors of the world lichtgeel Blouse maat 44 LOGG geel geblokt met roze/rood Broek maat 44 ZIZO wit Shirt lange mouw maat L blauw Truitje maat L HtH grijs/lichtgrijs gestreept Vestje korte mouw maat 42 H&M roze/zwarte print Vest maat XL HtH zwart Linnen blouse maat L roze Linnen blouse maat L wit Rok linnen maat 42 zwart lang model Rok linnen maat 48 (valt kleiner!) beige lang model Jurkje maat XL Didi bruin geblokt met bijpassende riem Blouse maat 48 (valt kleiner!) Biaggini wit Jasje maat 42 bruin Blouse maat 42 Miss Etam wit 78 artikelen!
totale pakket voor meer foto's graag even PB met email, doorsturen gaat een stuk makkelijker dan hier plaatsen
nog twee foto's bij advertentie MP.. ga het toch ook maar proberen te verkopen.. Marktplaats.nl > Super groot kledingpakket maat 40-42 (L/XL) - Kleding | Dames - Overige Dameskleding