Een mail is ook de bedoeling hoor, met mijn gegevens en dat ik het aan hem overlaat. Hoor ik niks, dan moet ik het afsluiten.
Jeetje spannend zeg ik zou ook niet weten wat ik zou doen...ik denk dat ik ook wel nieuwsgierig zou zijn
Jeetje, wat spannend. Lijkt me ook iets wat altijd sluimerend aanwezig is, de gedachte over je biologische vader. Daarnaast lijkt het me ook practisch om te weten, bv. ivm. met erfelijke ziektes enz. Daar werd ikzelf, of liever gezegd mijn moeder, laatst mee geconfronteerd toen ze ernstig ziek was. Er werd toen aan haar gevraagd of bep. erfelijke ziektes in haar familie voorkwamen. Daar kon ze dus niet op antwoorden omdat allebei haar ouders zijn overleden toen ze 2 jaar was... TS; sterkte. En ik hoop dat je ons een beetje op de hoogte wilt houden.
dit is echt zo'n topic die je gaat volgen wat de uitkomst is spannend hoor ts! hoop echt dat je verder komt en dat die meid je kan helpen hier die er heeft gewerkt! misschien kent ze m wel hoop dat je snel pm terug krijgt. en anders bel ik wel voor je hoor ik doe dat zo, no problemo!
Heb ook nog een krabbel gestuurd en nu stop ik, ze zal wel denken Of ik open een apart topic met de naam: MM7, HIER MELDEN A.U.B