Geen mail terug en de telefoon werd niet opgenomen na meerdere keren proberen. Vlak voor 17.00 uur ineens een voicemail met dat ze gesloten zijn... Maandag weer bellen!
Hoi! Het is hier een ontzettende topdrukte met klussen, inpakken en schoonmaken omdat we gaan verhuizen. Het is dus even naar de achtergrond geschoven. Ik hoop er volgende week even rustig voor te kunnen gaan zitten. Of iemand anders wil graag even bellen? MM7, kende hem helaas niet.
OOOEE Heb ff zitten lezen! Wat een spanning! Ben zo benieuwd! Ga je topic zeker in de gaten houden en ik hoop dat je krijgt waar je op hoopt
Vraag nog wel even in de brief dat hij je zowieso een reactie geeft. Ook als hij geen contact met je wil zodat jij in elk geval weet dat de brief is aangekomen en waar je aan toe bent uiteraard hoop ik natuurlijk wel dat hij wel contact met je wil!
geweldig dat je de stoute schoenen aan hebt getrokken!!! (zelf heb ik het nooit gedurfd omdat ik bang ben een hele familie overhoop te halen en mn nu-vader verdriet te doen) ik hoop dat je snel een reactie krijgt!!!